روزنامه

با نگاهي به تصوير زير شما هم به راحتي متوجه اين موضوع خواهيد شد كه قالب وودمارت با اكثر افزونه هاي كاربردي و مهم مثل ويژوال كامپوزر ، روولوشن اسلايدر ، سئو يوست سازگاري كاملي را دارد و اين سازگاري و استاندارد سازي را به راحتي در تمامي قسمت هاي قالب ووكامرس وودمارت مي توانيد ببينيد . قطعا نام افزونه سئو وردپرس را شنيده ايد و ميدانيد كه اين افزونه قدرتمند چگونه روي سئو سايت تاثير گذار است. قالب woodmart بهترين قالب فروشگاهي در ماركت هاي وردپرس است كه تمامي امكانات مورد نيازتان را در رابطه با راه اندازي سايت فروشگاهي در اختيار شما قرار مي دهد. قالب WoodMart كه توسط تيم زرد وردپرس كاملا فارسي سازي و راستچين شده، يك قالب فروشگاهي بهينه سازي شده براي ايجاد هر نوع فروشگاهي است كه رابطه فوق العاده سريع را در اختيار كاربران قرار داده است.

در اين قالب به استاندارد هاي سئو نيز توجه شده و در واقع همه چيز به نحوي طراحي شده كه تعادل كاملي بين نيازهاي مشتريان شما، نياز هاي شما و رعايت استاندارد ها بر قرار باشد. پشتيباني و بهروز رساني منظم، تنظيمات قدرتمند، دموهاي متنوع، سئو و بهينه شده براي موتورهاي جستجو و واكنشگرا بودن آن از قابليتهاي مهم و كليدي قالب WoodMart وودمارت ميباشد. سئو عالي قالب وودمارت، سرعت خوب بارگذاري صفحات، دموهاي فروشگاهي آماده نصب حرفه اي، امكانات مختلف براي فروشگاه مانند امكان مقايسه محصولات، جستجوي آجاكس (زنده)، طرح هاي مختلف نمايش مقالات و محصولات، طرح هاي مختلف نمايش صفحه محصول، نمايش سه بعدي محصول، راهنماي اندازه و بسياري امكانات ديگر اين قالب وودمارت را استثنا مي كند.

يكي از قابليت هاي خوب كه براي مشتري در نظر گرفته شده، امكان انتخاب برخي مشخصات مانند رنگ، سايز و … قالب وود مارت با تمامي افزونه هاي چند فروشندگي كاملا سازگار است تا اگر زماني شما بخواهيد سايت خود را مانند كالا به صورت چند فروشندگي تبديل كنيد تا فروشنده هاي مختلف بتوانند محصولات خود را در سايت شما براي فروش قرار دهند، شما به راحتي مي توانيد به دلخواه با نصب يكي از افزونه هاي چند فروشندگي همانند Dokan - YITH Multi Vendor - WC Marketplace -WC Vendors به سايت خود اضافه كنيد. 2. حالا افزونه ها را يكي يكي فعال كرده و چك كنيد كه با فعال سازي كدام يك از افزونه ها مشكل سايت شما دوباره بوجود مي آيد.

بدون مشكل و بهترين نحو ممكن نمايش داده مي شود. به طوري كه ميتونيد صفحه فروشگاهتون رو به بهترين نحو طراحي كنين و امكان مرتب سازي محصولات براي مشتريان با استفاده از فيلترهاي متنوع رو قرار بدين. تيم زرد وردپرس همواره رضايت دمشتريان را در اولويت كار خود قرار داده است و به همين منظور قالب فروشگاهي WoodMart را به صورت كاملا اورجينال از تم فارست خريداري كرده و آن را بدون لايسنس و محدوديت دامنه در اختيار كاربران قرار داده است. هرچند وردپرس به خودي خود براي موتورهاي جستجو گر بهينه است اما در طراحي قالب وودمارت كدهاي بهينه و استاندارد به كار برده شده است تا سايت شما به سرعت ايندكس شود و جايگاه بالايي را كسب كند.

https://www.behance.net/woodmarttheme


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۹ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۵:۴۸:۵۱ | روزنامه نگار | نظرات (0)

ميكنه بلكه سرعت لود تصاوير و ويدئوهاي سايت ما رو تا حد بسيار زيادي افزايش ميدهد. پلاگين WP Rocket علاوه بر بهينه سازي كدهاي وردپرسي,در اولين ورود كاربر، كش سايت را در سرور ذخيره كرده تا در ورود مجدد كاربر، با سرعت بيشتري بتواند در سايت گشت و گذار كند و از وب گردي لذت ببرد. همچنين درمنوي مديريت وردپرس شما گزينهاي مربوط به پاك كردن كش و برخي از تنظيمات افزونه WP Rocket اضافه شده كه شما در هر صفحهاي ميتوانيد كش افزونه خود را پاك نماييد. اينجاست كه ما از افزونههاي بهينه سازي وردپرس مثل WP Rocket براي افزايش سرعت وردپرس خود استفاده ميكنيم. افزونهاي كه تا حدودي امكانات بسيار زيادي را در اختيار ما قرار ميدهد تا به وسيله آنها بتوانيم سرعت سايتمان را افزايش داده و بهترين تجربه كاربري را از بُعد سرعت براي كاربران سايتمان فراهم كنيم. اگر به نظر شما كارتان جدي است و از آن دسته افرادي هستيد كه به سايتتان اهميت مي دهيد ، توصيه مي كنيم حتما اين افزونه را نصب كنيد .

همه ما مي دانيم كه كاربران حتي خود شما حوصله نداريد براي لود يك سايت بيشتر از چند ثانيه صبر كنيم و اگر سايتي داريد كه بيشتر از 5 ثانيه لود آن به طول مي انجامد بايد بگويم بيشتر قابل توجهي از بازديدكنندگان خود را از دسته داده ايد. بنابراين بعد از ذخيره تغييرات و پاك نمودن كش، يك بار سايت را به صورت كامل مشاهده كنيد تا تمامي استايل و مواردي كه با جاوا اسكريپت طراحي شدهاند به درستي به كاربران نمايش داده شوند. بنابراين بعد از ذخيره تغييرات يك بار سايت را به صورت كامل مشاهده كنيد تا تمامي استايل و مواردي كه با جاوا اسكريپت طراحي شدهاند به درستي به كاربران نمايش داده شوند. اين افزونه امكانات متعددي را در خود جاي داده كه آن را تبديل به انتخابي بسيار مناسب براي بهينه سازي سايت هاي وردپرسي ميكند.

اين افزونه داراي رويكرد خوبي براي بهينه يازي وردپرس است و امكانات آن از كاربران آماتور تا پيشرفته را راضي نگه ميدارد. افزونه WP Rocket با عنوان يك افزونه كش شناخته مي شود اما در حقيقت علاوه بر كش، داراي ويژگي هاي ديگري نيز در زمينه بهينه سازي سايت است. پس شما اصلاً مجبور نيستيد كه از Autoptimize استفاده كنيد، اما اگر مي خواهيد هر دوي اين ها را با هم استفاده كنيد اين دو افزونه با هم سازگاري دارند. بارگذاري نميشوند كه باعث ميشود سرعت سايت افزايش و راحتي كار كاربران ميشود. از جمله رايج ترين افزونه ها براي بهينه سازي وردپرس و انتقال تجربه خوب به كاربر، افزونه هاي افزايش دهنده سرعت بارگذاري سايت با روش كش(Cache) هستند كه اين روزها كمتر كسي از آن ها استفاده نمي كند.

اما page caching كه ويژگي خاص WP Rocket است را بهينه نمي كند. اين ويژگي بدين معنا نيست ك دست شما در تنظيمات سفارشي بسته است. و شما تنظيمات فارسي را در اختيار خواهد داشت تا سرعت سايت خود را چندين برابر كنيد. به سادگي اين فايل ها را بهينه سازي كند و سرعت ساييت شما را چند برابر كند . آدرس فايل هاي css اي كه ميخواهيد فشرده شوند را وارد نماييد . همانند بخش بهينه سازي فايل هاي css اين بخش هم حاوي سه قسمت Minify CSS Files، Combine css files و Excluded Css Files هست كه كاربرد آن دقيقا مشابه كاربرد در قسمت بهينه سازي css هست فقط براي كد هاي جاوا اسكريپت پس ما از آموزش اين قسمت از افزونه ي راكت پرهيز ميكنيم. ابتدا افزونه را كه لينك دانلود آن در ادامه آموزش افزونه wp rocket وردپرس موجود است را دانلود و نصب كنيد.

http://esfahanemrooz.ir/767913-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-WP-Rocket-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F-(-3-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-).html


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۴:۲۰:۴۲ | روزنامه نگار | نظرات (0)

فيسبوك براي نمايش محتواي به اشتراك گذاشته شده از سايتها از پروتكل open graph استفاده ميكنه. كابران سايت براي مطالعه آنلاين وقت كافي نمي گذارند. واقعيت اين است كه پلاگين يوست سئو به شما در بهينه سازي وب سايت تان در موتورهاي جستجو كمك مي كند. ، هماهنگي و سازگاري كامل ميان اين دو افزونه yoast seo premium محصول برقرار شده و مي توانيد با خيال راحت همواره از آخرين نسخه به روزرساني شده يوست پرميوم و صفحه ساز المنتور بدون دغدغه و نگراني استفاده كنيد. نسخه پرميوم افزونه Yoast SEO نيز مسلما يكي از بهترين افزونه هاي سئو براي وردپرس است. شما براي بهبود بيشتر سايت خود بايد هر صفحه و يا برگه از سايت خود را با كمك اين افزونه بهينه نمايد. تنظيمات اين بخش را كاملاً بايد جدي بگيريد و عناوين مناسب را استفاده كنيد چراكه تاثير مستقيمي بر روي سئوي سايت شما و رتبهتان در نتايج گوگل دارد.

افزونه SmartCrawl Pro هر آنچه كه براي سئو اتوماتيك سايت خود نياز داريد را در اختيار شما قرار مي دهد. اين افزونه براي هر سايت وردپرسي لازم است. اين ويژگي مثل يك ويراستار باعث جذب مخاطب بيشتر مي شه. بنابراين با يك بار خريد براي هميشه مي توانيد اقدام به دانلود رايگان افزونه نماييد. اما موقتا ميتوانيد نسخه رايگان را تا بعد از انتشار نسخه پرو اين افزونه دانلود و نصب كنيد و از امكانات بينظير اين پلاگين قدرتمند استفاده كنيد. اگر ميخواهيد رتبه بگيريد، بايد محتوا را ايجاد كنيد. افزونه Yoast seo با تذكر و راهنمايي هاش به شما در توليد و ايجاد يك محتواي كاملا سئو شده كمك مي كند. اين كار به صورت كاملا هوشمند صورت گرفته و بنابراين شما مي توانيد بهترين محتوا را توليد نماييد. با توليد و انتشار محتواي مرتبط و لينك گرفتن از آن به اعتبار صفحات خود در كليدواژه هدف بيفزاييد.

بنابراين با اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي بيشترين اعتبار را كسب نماييد. بنابراين با اين ابزار افزونه سئو اتوماتيك وردپرس لينك سازي داخلي به سادگي و بدون نياز به افزونه yoast seo premium درگيري نويسنده صورت مي گيرد. اين امكان افزونه سئو اتوماتيك وردپرس نيز از امكانات منحصر بفرد اين افزونه سئو مي باشد. همچنين مي توانيد لينك مطلب حذف شده را نيز با اين ابزار افزونه سئو اتوماتيك وردپرس به صفحه اصلي يا يك صفحه مرتبط ريداركت 301 نماييد. همچنين امكان وارد كردن تنظيمات ديگر افزونه هاي سئو وردپرس مثل افزونه Yoast SEO و All in One SEO به افزونه SmartCrawl Pro به سادگي امكان پذير است. با استفاده از اين افزونه مي توان در محيط ووكامرس به ويرايش قابليت هاي All in One SEO Pack پرداخت.

اما رفته رفته گوگل استراتژي هاي خود را تعيين و تغيير ميداد و هر روز كار را دشوار تر مي كرد بنابراين نياز مبرم به بررسي صفحه اي كه در حال سئو بود داشتيم، يكي از روش هايي افزونه yoast seo premium كه شخصا از آن استفاده مي كردم بررسي سئوي صفحه يا مطلب در سايت هاي چك سئو بود يعني ابتدا محتواي خود را مي نوشتم و بعد از انتشار آن را با استفاده از ابزار هاي مختلف آناليز مي كردم و بعد مجددا ويرايش. به نظر من اين كار رو نكنيد. اگه اين كار رو بكنيد، وقتي كسي كليك كرد ريدايركت ميشه رو صفحه اصلي.

https://www.reddit.com/user/hajimojtaba/comments/omsozt/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87_yoast_seo_premium_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: افزونه وردپرس چيست، افزونه وردپرس اينستاگرام، افزونه وردپرس ساخت تست شخصيت شناسي، افزونه وردپرس الوپيك، افزونه وردپرس رايگان،


ادامه مطلب
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۶:۳۷:۲۰ | روزنامه نگار | نظرات (0)

اول از هر چيز بايد اين نكته را خاطر نشان شويم كه قالب Woodmart داراي دموهاي رايگاني است كه شما مي توانيد به راحتي و با چند كليك آن ها را به صورت كامل بر روي سايت تان درون ريزي كنيد. بعد از خريد قالب مي توانيد لايسنسي كه دريافت كرده ايد را از طريق اين منو وارد كرده و قالب خود را فعال نماييد. شما مي توانيد با خريد قالب وودمارت از وب سايت ما، دموي بسته نصبي كه در تصوير مشاهده ميكنيد را دريافت كرده و سايتي كاملا مشابه را در عرض چند دقيقه براي خودتان راه اندازي كنيد. قالب وودمارت كه چندين سال است جزو يكي از بهترين و پرفروش ترين قالب هاي وردپرس است افرادي زيادي را عاشق خود كرده است همچنين در بين صفحه سازهاي وردپرس المنتور و ويژوال كامپوزر دو صفحه ساز بسيار قدرتمند و معروفي هستند كه تمام كاربران وردپرس آن را مي شناسند.

اگر در حال حاضر يكي از كاربران قالب woodmart وردپرس هستيد از طريق بخش ديدگاه هاي همين مقاله تجربه خود در زمينه عملكرد اين پوسته را با ما در ميان بگذاريد. Header Builder: از طريق اين منو امكان مديريت هدر وب سايت براي شما فراهم شده است. وردپرس باران: از سال 1397 وب سايت فوق با هدف ايجاد يك مرجع آموزش وردپرس فارسي رايگان، كار خود را آغاز كرد. در تصوير بالا صفحه فروشگاه را ميبينيد كه ما با استفاده از قالب وودمارت، دمويي فروشگاهي مانند سايت ديجي كالا طراحي كرديم. تمامي دموهايي كه در داخل قالب قرار داده شده اند داراي يك نسخه زنده هستند كه شما مي توانيد پيش از درون ريزي دموهاي قالب وودمارت آن ها را مشاهده كرده و سپس انتخاب كنيد.

در تنظميات قالب وودمارت همه چيز بهينه سازي و توسعه داده شده تا به درخواست هاي شما كه مربوط به سفارشي سازي قالب مي باشد، با كمترين نگراني پاسخ داده شود. همان طور كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد در قالب ايران وودمارت، تمامي قسمت ها به صورت كامل فارسي سازي شده اند، بنابراين شما مشكلي از لحاظ ترجمه نخواهيد داشت. قالب فروشگاهي وودمارت رايگان woodmart فارسي به همراه تمامي افزونه هاي مورد نيازقالب بومي سازي وكاملاً به زبان فارسي ترجمه شده اند. قالب وودمارت را به جرئت ميتوان بهترين قالب فروشگاهي تاكنون طراحي شده وردپرس ناميد.صحت اين حرف را ميتوانيد در تعداد فروش بي نظير قالب فروشگاهي وودمارت در سايت تم فارست مشاهده كنيد. اگر سايت مجله اي داريد مي توانيد از دموهاي مناسب وودمارت كه مطابق با نيازهاي شما هست طرح خود را پيدا كنيد تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد انتخاب مناسب ترين طرح و وارد كردن آن است!

قالب وودمارت با بهترين تنظيمات براي بالا بردن امكان سفارشي سازي طراحي شده است، بنابراين هر چيزي كه شما مشاهده مي كنيد اين است كه به شما امكان تغيير و شخصي سازي سايت تان را در اختيار شما قرار مي دهد و شما مي توانيد بر اساس سليقه خودتان طراحي قالب وودمارت را تغيير داده و طراحي سايت انجام دهيد. لرن دي ال: اين وب سايت در واقع يك رسانه توليد محتواي آموزشي آنلاين است كه فعاليت خود در زمينه ديجيتال ماركتينگ را از سال 1396 آغاز نمود. عملكرد خوبي را دارد. اين مورد هم در ريسپانسيو بودن سايت بسيار موثر است، افزونهي Retina Ready با ايجاد صفحات ريسپانسيو كه در آن كيفيت تصاوير و فونتها و نوشتهها با زوم كردن يا تغيير غلظت رزولوشن ثابت ميماند و تغييري نميكند و از اين لحاظ قالب وودمارت اين قابليت را به صورت آماده دارد و نيازي به اضافه كردن افزونههاي مختلف براي اين كار نيست.

http://mrcode.toonblog.ir/post/8


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: دانلود قالب وودمارت فارسي رايگان، قالب وودمارت با المنتور، قالب وودمارت وردپرس، دانلود قالب وودمارت رايگان،


ادامه مطلب
۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۳:۵۷:۵۹ | روزنامه نگار | نظرات (0)

همه اين ويژگي ها را ميتوانيد براي صفحه نمايش هاي دسكتاپ و موبايل بصورت مجزاء طراحي و پياده سازي كنيد. رنگبندي نامحدود: در قالب وردپرس فروشگاهي وودمارت ميتوانيد به صورت نامحدود رنگ كل المانهاي سايت را تغيير دهيد. همان طور كه مشاهده مي كنيد المنت هاي متفاوت و زيادي را در اختيار داريد و مي توانيد آن ها را تنها يا يك كشيدن و رها كردن در جاي موردنظرتان در سايت تان نمايش دهيد. قالب وودمارت مناسب راي راه اندازي انواع فروشگاه هاي اينترنتي مانند فروشگاه آنلاين موبايل، كامپيوتر و لپ تاپ، لوازم الكترونيك، البسه و پوشاك، لوازم بازي و سرگرمي، روش لوازم منزل و غيره مي باشد. البته با كليك بر روي پيش نمايش قالب وودمارت مي توانيد دمو اين قالب را به صورت آنلاين مشاهده كنيد.

همچنين شما مي توانيد، قالب وودمارت را از اينجا تهيه كنيد! در ادامه با ما همراه باشيد با ويدئو معرفي قالب وودمارت و دوره آموزش طراحي فروشگاه … همچنين تمامي بخش هاي ساخته شده رو ميتوانيد با اين صفحه ساز ويرايش كنيد. بخش دانلود هاي من مراجعه كرده و فايل مربوط به قالب را دانلود كنيد. سازگاري با ووكامرس: يكي از بهترين ويژگي هاي اين افزونه سازگاري با ووكامرس است و شما ميتوانيد آنرا با ووكامرس ادغام كنيد و قالب هاي فروشگاهي براي وب سايت خود طراحي كنيد و يا در برگه هاي خود محصولات ووكامرس را براي فروش قرار دهيد، اين مزيت ميتواند بسيار در زمينه طراحي لندينگ پيج به شما كمك كند و شما ميتوانيد در لندينگهاي خود محصولات را قرار دهيد. اما در صورتي كه قالب مورد نظر شما يك يا چند تا از ويژگي هاي مورد نيازتان را پوشش ندهد، مي توانيد امكانات مورد نيازتان را با افزونه ها به سايتتان اضافه كنيد.

هنگامي كه آن را امتحان كرديد ، ديگر به عقب نگاه نمي كنيد. اين ويژگي درجه يك، در اندك قالب هاي ديگر يافت ميشود و يكي از عواملي است كه قالب فروشگاهي وودمارت را عالي جلوه ميدهد. سئو عالي قالب وودمارت، سرعت خوب بارگذاري صفحات، دموهاي فروشگاهي آماده نصب حرفه اي، امكانات مختلف براي فروشگاه مانند امكان مقايسه محصولات، جستجوي آجاكس (زنده)، طرح هاي مختلف نمايش مقالات و محصولات، طرح هاي مختلف نمايش صفحه محصول، نمايش سه بعدي محصول، راهنماي اندازه و بسياري امكانات ديگر اين قالب وودمارت را استثنا مي كند. تعيين رنگ ها، حاشيه ها، ليبل ها، تصوير پس زمينه و قرار دادن بلاك هاي مختلف در منو به سادگي انتخاب با موس است.

لورم ايپسوم متن ساختگي با توليد سادگي نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيك است. شما تجربه اي از كار كردن با قالب هاي آماده وردپرس داريد با ما به اشتراك بگذاريد. ايران تمز سايتي است كه در زمينه وردپرس فعاليت مي كند يعني محوريت كار ايران تمز وردپرس است از آموزش هاي وردپرس گرفته تا قالب و افزونه هاي وردپرس كه با بالاترين كيفيت در اختيار كاربران قرار ميدهد. يعني اين امكان براي شما وجود دارد كه سايت خود را در هر صفحه نمايشي بدون افت كيفيت تصاوير مشاهده نماييد. در واقع اين آموزش به شما ماهيگيري را مي آموزد و اگر كمي تلاش داشته باشيد به موفقيت در دنياي وب خواهيد رسيد. اگر صفحه نمايش دستگاه بازديدكننده رتينا باشد، رنگ ها جذابتر به چشم آن ها مي خورد. علاوه بر المان هاي ويژوال كامپوزر و المنتور ، قالب وودمارت نيز براي افزايش توانايي شما در طراحي برگه ها المان هاي خاص خود را نيز به اين دو افزونه اضافه كرده است.

منبع: http://mihanwp.blog.ir/post/%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8-%D9%88%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: افزونه وردپرس چيست، افزونه وردپرس زرين پال، افزونه وردپرس اينستاگرام، افزونه وردپرس ساخت تست شخصيت شناسي، افزونه وردپرس،


ادامه مطلب
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۱۸:۴۹ | روزنامه نگار | نظرات (0)

منظور از اين بخش در يواست سئو اينه كه شما قبلا از اين كلمه كليدي خاص در نوشته هاي ديگر سايت تان استفاده كرده ايد يا خير، توجه داشته باشيد كه شما از هر كلمه كليدي بايد يك بار در سايت تان استفاده كنيد و اگر دو مطلب از سايت تان را با يك كلمه كليدي بهينه كنيد مثل اين است كه شما داريد خودتان افزونه Yoast Seo Premium با خودتان رقابت مي كنيد ! توجه داشته باشيد كه بنا به تجربه خودم در برخي نوشته ها به هيچ عنوان نمي تونيد از اين مورد در يواست چراغ سبز بگيريد و اگر بتوانيد چراغ نارنجي از يواست سئو وردپرس بگيريد كفايت مي كند.

در نسخه رايگان يواست سئو نمي توانيد از كلمات كليدي هم معنا يا مترادف استفاده كنيد؛ اما در نسخه پريميوم قابليت گذاشتن كلمات هم معنا وجود دارد، كه باعث مي شود وب سايت شما با كلمات هم معنا نيز آناليز شود. براي اينكه گوگل متوجه بشه كه نوشته شما در مورد چه موضوعي است شما بايد حتما كلمه كليدي خود را در عنوان مطلب تان استفاده كنيد و اگر بتوانيد آن را در ابتداي عنوان قرار بديد خيلي بهتر است ولي خب در همه نوشته ها هم نمي شه كلمه كليدي را در ابتدا قرار داد پس زياد نميخواد نگران چراغ نارنجي يواست سئو وردپرس در اين مورد باشيد. پس فعلاً اين را در نظر داشته باشيد كه در قسمت بررسي اجمالي شما ميتوانيد ببينيد چه نوشتههايي سئو سبز دارند و يا چند درصد سئو رنگهاي ديگر را دارند.

عنوان سئو تاثير ۱۰۰% مستقيم بر روي كليك كردن روي نتيجه جستحو در گوگل دارد. خوب خودتان مي توانيد حدس بزنيد كه چه درصد بالايي از بازديد كنندگان سايت خود را از دست خواهيد داد، علاوه بر اين سرعت بارگذاري سايت تاثير مستقيم بر روي سئو وردپرس دارد و اين يعني سايت هاي سريع تر مي توانند ورودي افزونه Yoast Seo Premium بيشتري را از گوگل نسبت به سايت هاي كندتر دريافت كنند. در اين نوشته، با افزونه Yoast Seo آشنا شديد و فهميديد كه استفاده از آن چه مزايايي دارد. امكان Social Previews امكان بسيار جالبي است كه به شما اجازه ميدهد پيش از انتشار نوشته، بتوانيد مشاهده كنيد كه نوشته ي شما در توييتر و فيسبوك به چه شكل نمايش داده خواهد شد.

جملات پي در پي چه چيزي را مي كند؟ افزونه يواست سئو به شما كمك مي كند لينك هاي شكسته سايت خود را كه در موتورهاي جستجو با خطا مواجه شده اند را به آدرس جديد ريدايركت كنيد. نسخه رايگان Yoast seo شامل همه مواردي است كه براي شروع كار با سئو نياز داريد ، در حالي كه نسخه پولي قابليت خود را به ساير ويژگي ها مانند مديريت تغيير مسير ۳۰۱ ، پيشنهادات پيوند داخلي و پشتيباني مداوم ارائه مي دهد. موارد گفته شده در مورد افزونه آل اين وان هم صدق مي كند و نسخه Free آن پشتيباني ندارد. با اين حال هيچي كامل كامل نيست. افزونه Yoast Seo Premium حتي اگر تمامي موارد سئو در وردپرس را كه تا به اينجا گفتيم رعايت كنيد ولي سايت شما كند باشد يا توسط يك هكر يا سودجو هك شود و كدهاي مخربي را وارد سايت تان كند سئوي سايت تان به شدت تحت تاثير قرار خواهد گرفت و در مواردي حتي ممكن است به صورت كامل از نتايج گوگل حذف شويد.

براي مثال اگر مي خواهيد با كلمه طراحي سايت رتبه خوبي در گوگل بگيريد شما تنها حق داريد يكي از صفحات سايت تان را براي كلمه كليدي طراحي سايت بهينه كنيد ولي مي توانيد در صفحات ديگر از كلمات كليدي ” طراحي سايت حرفه اي “، ” طراحي سايت شركتي ” ،” طراحي سايت وردپرس ” و غيره استفاده كنيد و از هر كدام از آنها به صفحه طراحي سايت يك لينك بدهيد اينگونه مي توانيد رتبه ي خوبي را كسب كنيد. بهطور پيشفرض وردپرس از تمامي متا تگها پشتيباني نميكند.بااينحال از مواردي كه اهميت زيادي در سئو سايت دارد متا ها هستند.افزونه Yoast Seo Premium احتمالاً شما اين كمبود را بهعنوان يك ضعف براي سيستم مديريت محتواي وردپرس در بدانيد.ولي براي افزودن متا تگها بهتمامي صفحات سايت به كمك افزونه Yoast SEO قابل انجام است.در ادامه نوشته به آموزش گزينههاي موجود دراينباره خواهيم پرداخت. بسياري از اهالي سئو داشتن افزونه يوست سئو رو الزامي نميدونن اما در صورتي كه همگي از يوست سئو استفاده ميكنن.

https://virgool.io/@mojtabati/wordpress-seo-plugin-l62209s5ez9c


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش كار با افزونه yoast seo premium، افزونه yoast seo premium رايگان،


ادامه مطلب
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۶:۴۷:۵۷ | روزنامه نگار | نظرات (0)

تنظيمات ساده و نتيجه گيري سريع در افزايش سرعت سايت وردپرس با افزونه WP Rocket فارسي به سادگي امكان پذير است. افزونه wp rocket با وردپرس شبكه سازگاري كامل دارد، وردپرس شبكه به ما اين امكان رو ميدهد كه بتوانيم از چند سايت در يك زمان بر روي يك وردپرس استفاده كنيم، ما اين امكان رو داريم كه با خريد يك افزونه سرعت همه سايتهايي رو كه در وردپرس شبكه خود مديريت ميكنيم رو افزايش دهيم. 3 total cache يك پلاگين پيشرفته است كه قابليت هاي زيادي براي بهبود سرعت سايت در اختيار شما قرار ميدهد. در مقاله افزايش سرعت سايت در مورد اهميت قابليت كش در سايت صحبت كردم و گفتم كه فعال بودن كش چقدر ميتواند باعث بهبود سرعت لود براي كاربران سايت و همينطور كاهش بار سرور شود. شده و ديكر كاربران نياز به بارگذاري مجدد نداشته باشند. پيشفرض درخواست DNS : اگر در سايتتان از محتواي سايت هاي ديگر استفاده مي كنيد(مثلا فونت هاي بارگذاري شده گوگل يا فيلم از يوتيوب)، ممكن است بخواهيد، دامنه مبدأ به درخواست هاي DNS اضافه كنيد.

البته ممكن است بخواهيد همين تنظيمات را روي سايت ديگرتان نيز اعمال كنيد تا برايتان دوباره كاري نشود. اگر شما محتواي third-party در سايت خود داشته باشيد مثل فونت هاي گوگل يا فريم هاي يوتيوب، اين گزينه برايتان مي تواند مفيد باشد(به اين معنا كه محتواي اين بخش ها از سرور ديگري خوانده شود). با توجه به اينكه در ايران اغلب سايت ها به كمك سيستم مديريت محتواي وردپرس ساخته شده اند، در اين مقاله افزونه wp rocket ميخواهم بهترين افزونه هاي كش وردپرس را به شما معرفي كنم. همونطور كه در مقاله cdn چيست؟ نكته جذاب اينجاست كه w3 total cache حتي در نسخه رايگان هم قابليت هاي بسيار زيادي در اختيارتان ميگذارد. اينجاست كه سرور از هر صفحه يك نسخه را ذخيره كرده و هر بار كه كاربر جديدي وارد آن صفحه ميشود، به جاي اطلاعات صفحه اصلي، صفحه دوم ذخيره شده كه يك صفحه استاتيك است را، در اختيارش قرار ميدهد و به اين ترتيب فشار كمتري به سرور وارد شود.

ابزاري كه در افزونه موشك وردپرس وجود دارد به شما كمك ميكند تا تنظيماتي كه داريد را در جايي نگهداري كرده و اگر مشكلي وجود دارد به نسخه قبل برگرديد. در صورتي كه از اين ابزار استفاده ميكنيد كافي است گزينه فعال كردن را كه با نام وضعيت افزودني در مقابل آن قابل مشاهده است را به حالت روشن درآوريد تا هماهنگ سازي با آنها صورت گرفته و سايت شما بهتر با چنين ابزاري مچ شود. افزونه WP Rocket يكي از بهترين افزونه ها در زمينه افزايش سرعت سايت براي وردپرس است. افزونه راكت Wp Rocket يكي از پيشرفته ترين ابزارهايي كه مي توان با آن سرعت وبسايت خود را به طرز شگفت انگيزي بالا برد. اگر شما هم از آن دست از افرادي هستيد كه سرعت سايتتون پايينه و مي خواهيد سرعت سايت رو افزايش بدهيد با ما همراه باشيد تا يكي از حرفه اي ترين افزونه هاي افزايش سرعت رو بهتون معرفي كنيم.

در ادامه به معرفي ويژگي ها و دانلود اين افزونه بهينه سازي سرعت سايت هاي وردپرسي خواهيم پرداخت. دقت كنيد؛ افزونه هايي كه در بخش رايگان ها معرفي ميكنم، الزاما بهترين افزونه هاي كش وردپرس نيستند. Preload Fonts: به كمك مرورگرها فونت موجود در فايل CSS را كشف مي كند و كارايي را بهبود مي بخشد. با استفاده از اين بخش ميتوانيد استفاده از اين منابع را مديريت كرده و پردازش اطلاعات توسط هاست را بهبود بخشيد. طبق اطلاعاتي كه در سطح وب وجود دارد، اگر تكنولوژي varnish روي سرور سايت شما فعال باشد، اين افزونه از اين تكنولوژي پشتيباني كرده و باعث افزايش سرعت سايت تان ميشود.

از ديگر امكاناتي كه توسط افزونه موشك موجب افزايش سرعت سايت وردپرس مي گردد، فشرده سازي فايل هاي استاتيك مي باشد. يا اگر چند وب سايت داريد مي توانيد با يكبار تنظيم افزونه wp rocket فايل برون ريز را دانلود كنيد و در ساير وب سايت هاي خود استفاده كنيد. درون ريزي تنظيمات: با استفاده از اين گزينه ميتوانيد فايل خروجي كه برون بري كرديد را درون ريزي كنيد تا ديگر نيازي به تنظيم مجدد افزونه نداشته باشيد. با اين كش هنگامي كه كاربري صفحات ديگري سايت را باز مي كند بسياري از فايل ها را در مرورگر خود دارد و در نتيجه ميزان دانلود و درخواست ها براي سرور كاهش مي يابد. برونبري تنظيمات: با اين گزينه پس از اينكه تنظيمات را شخصي سازي كرديد ميتوانيد يك نسخه خروجي به صورت يك فايل JSON را دانلود كنيد كه شامل تنظيمات اعمال شده روي افزونه است.

https://www.pinterest.com/pin/608408230915037762/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كار با افزونه wp rocket، افزونه wp rocket اورجينال، اموزش افزونه wp rocket، آموزش استفاده از افزونه wp-rocket، تنظيمات افزونه wp rocket،


ادامه مطلب
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۶:۴۷:۱۴ | روزنامه نگار | نظرات (0)

كه با پرداخت هزينه مي­تونيد آن را دانلود كنيد به نسبت نسخه رايگان خود امكانات بيشتري را به شما مي­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رايگان اين افزونه شما مي­تونيد فقط يك كلمه كليدي انتخاب كنيد اما در نسخه افزونه Yoast SEO Premium ديگر كلمات كليدي كانوني بيشتري را تا 5 كلمه مي­تونيد اضافه كنيد، همچنين در نسخه premium اين افزونه شما در وب­سايت خودتان مي­تونيد تبليغات سايت را حذف كنيد. كه با پرداخت هزينه مي­تونيد اون رو دانلود كنيد به نسبت نسخه رايگان خود امكانات بيشتري را به شما مي­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رايگان اين افزونه شما مي­تونيد فقط يك كلمه كليدي انتخاب كنيد اما در نسخه ديگر كلمات كليدي كانوني بيشتري را تا 5 كلمه مي­تونيد اضافه كنيد، همچنين در نسخه premium اين افزونه شما در وب­سايت خودتون مي­تونيد تبليغات سايت را حذف كنيد.

اگر براي بهبود سئو سايت خود برنامهريزي جدي داريد و براي اين كار هزينه ميكنيد، استفاده از افزونه سئو وردپرس ميتواند مانند يك قطب نما، مسير حركت صحيح را به شما نشان دهد. مسير راهنما يا همان مسير كاربر شما به دلايل مختلف مي تواند بي نظم شود. مدير ريدايركت به شما امكان مي دهد دقيقاً اين كار را انجام دهيد: پس از حذف يك نوشته يا برگه ، افزونه از شما سؤال مي كند كه با URL قديمي كار كنيد يا اينكه در همانجا مي توانيد آدرس صفحه ديگري را بدهيد تا وقتي كاربر به آن صفحه حذف شده مراجعه كرد به صورت اتوماتيك به صفحه جديد تغيير مسير داده شود. همانطور كه در عكس پايين ميبينيد، امكانات افزونه yoast seo premium به چند بخش كلي تقسيم ميشه كه در هر بخش چندين امكان در اختيار شما قرار ميگيره.

شما با استفاده از امكان ريدايركت اين مشكلات و از قبيل چنين مسائلي را بدون نياز به پشتيبان و تنها با استفاده از ريدايركت منيجر در افزونه سئوي وردپرس حل خواهيد نمود . جاي نگراني نيست. Yoast SEO دقيقاً بر اساس تحقيقات علمي در مورد قابليت خواندن، و با نمره دادن و نمايش مشكلات به شما مي گويد كه دقيقاً افزونه Yoast SEO Premium چه كاري را انجام دهيد تا متن شما خوانا باشد. حذف متغيرهاي replytom: بطور كلي هيچوقت سايتي تا آن اندازه رشد نكرده كه بخواهد اين گزينه را فعال كند! يوست سئو يكي از افزونه هايي است كه قطعا با آن روبرو خواهيد شد. همچنين ما در دستيار سئو ضمن ارائه افزونه و پلاگين يوست سئو پرميوم با بهترين قيمت خريد ، آموزش رايگان كار با اين افزونه را نيز براي شما قرار داده ايم. اگر مدير يك وبسايت هستيد همين حالا با خريد افزونه يواست سئو Premium با قيمت باور نكردني ، قدم موثري در جهت آناليز و بهبود كيفيت محتوا هاي خود برداريد.

وب سايت شما مي تواند همان محتوا را در آدرس هاي مختلف نشان دهد، كه ممكن است گوگل را گيج كند: به اين مسئله يك محتواي تكراري گفته مي شود. بخش سئو در اين باكس همان بخش كاربردي است كه شما بايد براي تك تك صفحات خود بررسي كنيد. تنظيمات رسانههاي اجتماعي در افزونه Yoast SEO وردپرس براي تك تك مطالب وجود دارد و بايد انجام شود. پخش اين كلمه كليدي به طور مناسب (نه خيلي زياد و نه خيلي كم) بايد در متن وجود داشته باشد. اگه سئو تكنيكال شما مناسب نيست، بسياري از موارد زير ممكنه به نظرتون منطقي نباشه! يعني بايد به مقدار مناسب كلمه كليدي در متن تكرار شود. كليد واژه يا به اصطلاح Focus keyword شامل كلمات كليدي محتواي ما هستند كه ما با بررسي اين كلمات مي تونيم محتواي خود را براي كلمه مورد نظر آناليز كنيم و در راستاي مورد نظر به سئو كردن محتوا توسط اين كلمه بپردازيم.

با افزونه Yoast SEO Premium ، مي توانيم تضمين كنيم كه شما بهينه ترين محتوا را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل منتشر مي كنيد و همچنين هيچ افزونه وردپرس ديگري به چگونگي ديدن متن شما در گوگل حتي نزديك نمي شود! هيچ نسخه ديگري از اين افزونه در جهان وجود ندارد كه تمام اين ويژگي ها را يكجا داشته باشد. امروزه بسياري از وبسايت هاي زنده در ايران و جهان از CMS هاي مختلفي چون جوملا، وردپرس، دروپال و … در نهايت اين بخش، نمونهاي از چگونگي تأثيرگذاري تنظيمات رسانههاي اجتماعي را بر روي همه مطالب نشان ميدهد. يعني اگر اين گزينه روشن باشد و شما يك پستي را در سايت خود مشاهده كنيد، در بالا يك چراغ بهصورت سبز، قرمز يا نارنجي به شما نشان ميدهد كه اين پست ازنظر آناليز سئو چه وضعيتي دارد، همانطور كه گفتم اين مورد كاملاً بستگي به كلمه كليدي دارد كه شما روي سايت خود قرار ميدهديد.

 

https://academybaran.farsiblog.com/1400/05/03/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-Yoast-SEO-Premium-%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش نصب وردپرس روي لوكال هاست wamp، آموزش وردپرس نوين پندار، آموزش وردپرس نصب، آموزش نصب وردپرس روي ويندوز،


ادامه مطلب
۱۳ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۲:۰۱ | روزنامه نگار | نظرات (0)

در صورتي كه كاربر ويژه مركز دانلود ايرانيان باشيد ميتوانيد در ادامه قالب حرفه اي و زيباي WoodMart وردپرس را بصورت كاملا رايگان دانلود كنيد و با نصب ان در سايت وردپرسي خود لذت ببريد. تنها كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه در سربرگ ساز المنت حساب كاربري را به سربرگ سايت تان اضافه كرده و از اين سيستم زيبا لذت ببريد. سفارشي سازي برگه هاي ثبت نام ، ورود ، حساب كاربري و … بعد از اينكه قالب وودمارت المنتوري شد ما نحوه كاركردن با المنتور را نيز در اين قالب آموزش داديم و به صورت آپديت در اختيار كاربران قبلي قرار داديم اگر كاربر جديد هستيد هم اينك مي توانيد با خريد اين پكيج به تمام آموزش ها دسترسي داشته باشيد اما اگر جزو كاربران قبلي هستيد از پنل كاربري خود مي توانيد آموزش ها را دانلود كرده و استفاده كنيد.

ووكامرس بزرگترين فروشگاه ساز وردپرس، قالب فروشگاهي ووكامرس Woodmart را طراحي كرده است و بخش فروشگاه آن از ووكامرس پشتيباني ميشود. مورد قابل توجهي كه در اين قالب وردپرس وودمارت بكار برده شده ، طراحي كاملا ريسپانسيو و پاسخگوي قالب woodmart است ، كه خود را به بهترين نحو ممكن در هر دستگاهي كه در آن مشاهده مي شود، اعم از موبايل ، تبلت ، لپ تاپ و ديگر موارد ، نمايش مي دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغيير مي دهيد تا كاربر به آسودگي به مشاهده قالب ودمارت بپردازد. اين قالب به خوبي براي دستگاه هاي مختلف بهينه شده و شما مي توانيد در دموهاي قالب woodmart اين موضوع را به خوبي مشاهده نماييد. بعد از اين مرحله هم ميتونيد از بين همه دموهاي WoodMart يكي رو انتخاب كنيد و براي خودتون بارگذاري كنيد. شما به سادگي و تنها با يك كليك ميتوانيد اين قالب را با دموهاي مختلف از جمله دموي فروشگاه آنلاين مواد غذايي، قالب فروشگاه پوشاك، قالب فروشگاه دكوراسيون داخلي، قالب فروشگاه اينترنتي ابزارآلات و بسياري زمينه هاي ديگر پياده سازي كنيد.

شما مي توانيد از قالب ما براي هر نوع فروشگاه از جمله مبلمان، مد، لباس، الكترونيك، ساعت، عينك، ورزش، كفش،جواهرات، لوازم آرايشي و بسياري ديگر استفاده كنيد. قالب هاي فروشگاهي وردپرس معرفي شده در اين پست، از جمله قالبهاي ووكامرس معروف و پرطرفداري هستند كه توسط فروشگاههاي آنلاين موفق مورد استفاده قرار گرفتهاند. تمايلي به استفاده از افزونه رولوشن اسلايدر نداريد؟ در عين حال شما هم به عنوان مدير سايت، امكاناتي گسترده براي سفارشي سازي سايت خود در اختيار داريد و ميتوانيد كليه ي قسمت هاي آن را مطابق ميل و سليقه خودتان، تنظيم نماييد. اين به معني كد ساده، طراحي شده و تقريبا پشتيباني از تمام پلاگين هاي محبوب SEO است كه به شما امكان كنترل بيشتر در استفاده از ابرداده مناسب در مكان مناسب را مي دهد. تمامي اجزا و عناصر و بخش يه بخش قالب فروشگاهي ووكامرس woodmart در نهايت ظرافت و دقت و همراه با بهترين شكل عملكرد طراحي و كدنويسي شده است.

قالب فروشگاهي وودمارت | WoodMart را به جرأت مي توان يكي از برترين قالب هاي فروشگاهي در تاريخ ووكامرس معرفي كرد. قالب وودمارت را به جرأت ميتوان به عنوان يكي از برترين قالبهاي فروشگاهي در تاريخ ووكامرس معرفي كرد. قالب وردپرس وودمارت Woodmart را ميتوان يكي از برترين قالب هاي فروشگاهي در تاريخ ووكامرس معرفي كرد. بلكه توسط تيم قدرتمند قالب وودمارت كه اين قالب را آماده سازي كرده به طور اختصاصي توليد شده و در اختيار شما مشتريان عزيز بعد از خريد و دانلود قالب woodmart قرار ميده. هم اكنون تيم تهران شاپ قالب woodmart را اورجينال تهيه كرده و در اختيار شما عزيزان قرار ميدهد. با خريد قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس شما مي توانيد از بيش از 60 وب سايت آماده اي كه توسط اين تيم طراحي و توسعه داده شده اند، استفاده كرده و يك فروشگاه اينترنتي بسيار حرفه اي را راه اندازي نماييد. هرچند وردپرس به خودي خود براي موتورهاي جستجو گر بهينه است اما در طراحي قالب وودمارت كدهاي بهينه و استاندارد به كار برده شده است تا سايت شما به سرعت ايندكس شود و جايگاه بالايي را كسب كند.

منبع: https://www.pinterest.com/pin/608408230915200598/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ | ۰۷:۱۴:۳۵ | روزنامه نگار | نظرات (0)

سرعت سايت تقريباً براي تمامي افراد چه مبتدي و چه حرفهاي بسيار مهم است، تقريباً تمامي افرادي كه داراي يك كسبوكار اينترنتي هستند به دنبال افزايش سرعت لود شدن سايت خود هستند. وردپرس داراي چند گزينه براي تجارت الكترونيك است اما هيچ كدام به عنوان يك سيستم با كيفيت سرمايه گذاري كامل فروشندگان جدي و فعال نياز دارند شناخته نشده است. WooCommerce، يك پلاگين تجارت الكترونيكي منبع باز كامل براي وردپرس از طرف بچه هاي تيم WooThemes است. در طرف مقابل تم Total WordPress صدها آپشن براي انتخاب مانند فونت حروف، كراپ كردن عكس ها، عرض سايت و لايه ها، رنگ هاي شخصي سازي شده براي همه چيز و آپشن هاي ديگر را در اختيار شما قرار مي دهد. فهرستي از بهترين پلاگين هاي فونت ايراني و خارجي را معرفي و مقايسه كرده ايم.

شايد در نگاه اول نياز به مهارت هاي كدنويسي و ويرايش كدهاي قالب براي اضافه كردن فونت ها داشته باشيد. براي شروع كار و آموزش وردپرس رايگان فارسي در جلسه اول به لينك زير مراجعه نماييد. از شروع كار با وردپرس با شماييم. جلسه 28 دوره آموزش وردپرس رايگان فارسي يكي از جلسات مورد علاقه كاربران مي باشد. البته شما ميتوانيد اين مورد را در تنظيمات فعال و يا غيرفعال كنيد. البته هر صوت و ويدئو و يا تصويري را نبايد به اسم محتوا و با هر كيفيتي در سايت خود قرار دهيد. در اين مطلب ميخواهيم آموزش پنل مديريت وردپرس به صورت كامل و جامع قرار دهيم تا به راحتي بتوانيد مديريت سايت وردپرس را انجام دهيد.

در كل سيستم مديريت محتواي شما نياز به برنامهنويسي ندارد پس هزينهي اصلي كه شما براي طراحي سايت بايد اختصاص دهيد حذف ميشود و تنها هزينهاي كه شما بايد بپردازيد هزينه قالب و افزونه وردپرس است حتي خود وردپرس قالبها و افزونههاي رايگان زيادي را با تنوع بالا به شما ارائه ميدهد. اگر در حال ايجاد رزومه آنلاين يا يك وب سايت شركتي هستيد، احتمالا ترجيح مي دهيد جزئيات مربوط به خود يا شركت در صفحه اصلي به كاربران نمايش دهيد. شما مي توانيد كامنت ها را در صورتي كه از تعداد خاصي عبور كنند به صفحات مختلف تبديل كنيد، اگر بالاي ده ها و صدها كامنت براي هر مقاله داريد، بايد اين آپشن را فعال كنيد.

شما مي توانيد به وردپرس اين اجازه را بدهيد كه كامنت هايي را كه از سوي كساني كه يك بار تاييد شده اند، به صورت خودكار تاييد كند. قطعا خير. اين آموزش براي تمام كساني كه با وردپرس كار ميكنند لازم است. هنگامي كه عكسي را آپلود مي كنيد، وردپرس آن را به اين ابعاد تعيين شده مشخص مي كند. پيشخوان وردپرس قابل شخصيسازي است و شامل قسمت­هاي مختلفي است كه در آن با استفاده از نصب قالب، افزونه­ها، مديريت مطالب، عكسها، پيكربندي و تنظيمات كلي مي­توانيد سايت خود را سفارشيسازي و شخصيسازي كنيد. تنظيمات: در قسمت تنظيمات مي توانيد تنظيمات كلي وب سايت وردپرسي تان از جمله نحوه نمايش صفحه اصلي و مديريت زمان را انجام دهيد. پنل مديريت وردپرس طوري ساختهشده كه شما بهراحتي ميتوانيد بخشهاي مختلف وبگاهتان را تغيير دهيد و نيازي به برنامهنويسي يا تجارب قبلي نخواهيد داشت.

جاوا در سال 1991 توسط شركت Oracle عرضه شد و امروزه يكي از محبوبترين زبانهاي برنامهنويسي است. در اين مقاله به مقايسه طراحي سايت با استفاده از دو روش استفاده از سيستمهاي مديريت محتوا مانند wordpress و استفاده از زبانهاي تحت وب از جمله Python، Java و Javascript پرداخته شد. تمام كاربران سايت از جمله مدير، ويرايشگر، نويسنده و كاربران معمولي در اين قسمت ثبت مي شوند و اطلاعات كامل آن ها در اين بخش، با عنوان شناسنامه موجود است و شما مي توانيد از اين قسمت به مديريت آن ها بپردازيد.

https://webdesign.tutsplus.com/tutorials/how-to-launch-a-wordpress-site--cms-35475

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: افزونه وردپرس ساخت جدول، افزونه هاي جالب وردپرس، افزونه وردپرس چت و تماس چندگانه، افزونه وردپرس چند زبانه،


ادامه مطلب
۲۷ تير ۱۴۰۰ | ۰۶:۲۴:۱۲ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی