روزنامه

ميكنه بلكه سرعت لود تصاوير و ويدئوهاي سايت ما رو تا حد بسيار زيادي افزايش ميدهد. پلاگين WP Rocket علاوه بر بهينه سازي كدهاي وردپرسي,در اولين ورود كاربر، كش سايت را در سرور ذخيره كرده تا در ورود مجدد كاربر، با سرعت بيشتري بتواند در سايت گشت و گذار كند و از وب گردي لذت ببرد. همچنين درمنوي مديريت وردپرس شما گزينهاي مربوط به پاك كردن كش و برخي از تنظيمات افزونه WP Rocket اضافه شده كه شما در هر صفحهاي ميتوانيد كش افزونه خود را پاك نماييد. اينجاست كه ما از افزونههاي بهينه سازي وردپرس مثل WP Rocket براي افزايش سرعت وردپرس خود استفاده ميكنيم. افزونهاي كه تا حدودي امكانات بسيار زيادي را در اختيار ما قرار ميدهد تا به وسيله آنها بتوانيم سرعت سايتمان را افزايش داده و بهترين تجربه كاربري را از بُعد سرعت براي كاربران سايتمان فراهم كنيم. اگر به نظر شما كارتان جدي است و از آن دسته افرادي هستيد كه به سايتتان اهميت مي دهيد ، توصيه مي كنيم حتما اين افزونه را نصب كنيد .

همه ما مي دانيم كه كاربران حتي خود شما حوصله نداريد براي لود يك سايت بيشتر از چند ثانيه صبر كنيم و اگر سايتي داريد كه بيشتر از 5 ثانيه لود آن به طول مي انجامد بايد بگويم بيشتر قابل توجهي از بازديدكنندگان خود را از دسته داده ايد. بنابراين بعد از ذخيره تغييرات و پاك نمودن كش، يك بار سايت را به صورت كامل مشاهده كنيد تا تمامي استايل و مواردي كه با جاوا اسكريپت طراحي شدهاند به درستي به كاربران نمايش داده شوند. بنابراين بعد از ذخيره تغييرات يك بار سايت را به صورت كامل مشاهده كنيد تا تمامي استايل و مواردي كه با جاوا اسكريپت طراحي شدهاند به درستي به كاربران نمايش داده شوند. اين افزونه امكانات متعددي را در خود جاي داده كه آن را تبديل به انتخابي بسيار مناسب براي بهينه سازي سايت هاي وردپرسي ميكند.

اين افزونه داراي رويكرد خوبي براي بهينه يازي وردپرس است و امكانات آن از كاربران آماتور تا پيشرفته را راضي نگه ميدارد. افزونه WP Rocket با عنوان يك افزونه كش شناخته مي شود اما در حقيقت علاوه بر كش، داراي ويژگي هاي ديگري نيز در زمينه بهينه سازي سايت است. پس شما اصلاً مجبور نيستيد كه از Autoptimize استفاده كنيد، اما اگر مي خواهيد هر دوي اين ها را با هم استفاده كنيد اين دو افزونه با هم سازگاري دارند. بارگذاري نميشوند كه باعث ميشود سرعت سايت افزايش و راحتي كار كاربران ميشود. از جمله رايج ترين افزونه ها براي بهينه سازي وردپرس و انتقال تجربه خوب به كاربر، افزونه هاي افزايش دهنده سرعت بارگذاري سايت با روش كش(Cache) هستند كه اين روزها كمتر كسي از آن ها استفاده نمي كند.

اما page caching كه ويژگي خاص WP Rocket است را بهينه نمي كند. اين ويژگي بدين معنا نيست ك دست شما در تنظيمات سفارشي بسته است. و شما تنظيمات فارسي را در اختيار خواهد داشت تا سرعت سايت خود را چندين برابر كنيد. به سادگي اين فايل ها را بهينه سازي كند و سرعت ساييت شما را چند برابر كند . آدرس فايل هاي css اي كه ميخواهيد فشرده شوند را وارد نماييد . همانند بخش بهينه سازي فايل هاي css اين بخش هم حاوي سه قسمت Minify CSS Files، Combine css files و Excluded Css Files هست كه كاربرد آن دقيقا مشابه كاربرد در قسمت بهينه سازي css هست فقط براي كد هاي جاوا اسكريپت پس ما از آموزش اين قسمت از افزونه ي راكت پرهيز ميكنيم. ابتدا افزونه را كه لينك دانلود آن در ادامه آموزش افزونه wp rocket وردپرس موجود است را دانلود و نصب كنيد.

http://esfahanemrooz.ir/767913-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-WP-Rocket-%D8%AC%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F-(-3-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-).html


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۲ شهريور ۱۴۰۰ | ۰۴:۲۰:۴۲ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی