روزنامه

اما بپردازيم به قابليت هاي اين افزونه فوق العاده وردپرسي! اين قابليت در نسخه ي رايگان وجود نداره و فقط نسخه ي پريميوم از اين قابليت پشتيباني ميكنه. همچنين ما در دستيار سئو ضمن ارائه افزونه و پلاگين يوست سئو پرميوم با بهترين قيمت خريد ، آموزش رايگان كار با اين افزونه را نيز براي شما قرار داده ايم. اين بار در هميار ووكامرس دانلود افزونه سئو ووكامرس را براي شما بصورت رايگان آماده كرده ايم . تنها برخي استانداردها پايه افزونه yoast seo premium در اين سيستم رعايت شده، شما بايد با استفاده از افزونه سئو وردپرس كه براي اين منظور طراحي شده اند، براي بهينه سازي و سئو كردن سايت وردپرس خودتان استفاده كنيد. در انتها مي بينيم كه پيام موفقيت نمايش داده مي شود و به سادگي توانستيم تنظيمات افزونه يواست سئو را انجام دهيم.

HTTPS يك لايه امنيتي اضافي به سايت وردپرس شما اضافه مي كند. همين قفل باعث مي شود تا كاربران به سايت شما بيشتر اطمينان پيدا كنند و اگر سايت تان يك فروشگاه اينترنتي است حتما بايد از HTPPS براي امنيت خاطر كاربران تان استفاده كنيد، درست است كه مراحل پرداخت در خريد هاي اينترنتي در وب سايت درگاه بانكي انجام مي شود ولي بسياري از كاربران از اين موضوع اطلاعي ندارند و وقتي مي بينند سايتي داراي قفل امنيتي نيست ازش خريد نمي كنند. در ادامه به آموزش نصب yoast seo و نحوه استفاده از آن خواهيم پرداخت. در بخش عمومي افزونه وردپرس yoast seo شما تنظيمات مربوي به جدا كننده مطالب از هم و تعين توضيحات و متاي صفحه اول يا همان صفحه خانه سايت وردپرسي خودتون تنظيم كنيد. در صورتي كه اين بخش را خالي رها كنيد، شبكههاي اجتماعي بهصورت پيشفرض از عنوان و متاي توضيحات، همچنين يكي از تصاوير استفاده شده داخل پستتان استفاده خواهند كرد.

از طرفي ديگر، سئو سايتهاي وردپرسي تقريبا كار مشكلي نيست، وردپرس قابليتهاي زيادي براي سئو دارد، امكانات اين سيستم مديريت محتواي پارسي زياد است و ميتوان سايت را براي گوگل و بينگ آماده كرد. با اين تنظيمات ميتوان وضعيت ايندكس شدن يا نوايندكس مطالب سايت را كنترل كرد. آموزش ايلوستريتور در حال حاضر از سطح مقدماتي شروع شده و همراه با آموزش هاي پروژه محور اين نرم افزار در سايت قرار مي گيرند.بخش آموزش فتوشاپ هم فعاليت خودش را شروع كرده است. همانطور كه مي بينيد محصول به عنوان يك مقاله در اولين نمونه به همراه يك توضيح و يك نام به نمايش گذاشته شده است. در لينك هاي خارجي سايت تان استفاده كنيد، با استفاده از اين تك شما هم لينك خارجي داده ايد و هم به گوگل مي گوييد كه لينك را فالو نكند و بدين صورت از اعتبار سايت خود حفاظت مي كنيد.

به شما كمك مي كند تا محتواي سنگ بناي و ويژگي هاي پيوند داخلي را در اختيار شما قرار دهند تا به شما در رتبه بندي كلمات كليدي مناسب با صفحات مناسب كمك كند. طبق گزارش خود گوگل بيش از يك سوم ورودي هاي سايت هاي از جستجو در سال ۲۰۱۴ محلي هستند، حال اگر شما از بيان مكان جغرافيايي تان در كلمه كليدي استفاده كنيد ميتوانيد اين رقم را به ۵۰ درصد برسانيد. طبق گفته Yoast بعد از 10 روز تا 2 هفته صفحات وب شما با پيش نمايش فيلم در نتايج جستجو ظاهر ميشود. از داشبورد SEO Yoast چه كارهايي را ميتوانيم انجام دهيم؟ داراي ويرايشگر دسته جمعه اي است بنابراين مي توانيد ويرايش هاي گسترده اي را در مورد عناوين و توضيحات متا وب سايت خود انجام دهيد.

شما با افزونه سئو وردپرس يواست سئو به راحتي مطالب و محتواي استانداردي تهيه خواهيد كرد و با مراحل اين افزونه سئو كم كم در موتور هاي جستجو خواهيد درخشيد. در نسخه اصلي اين افزونه امكان انتخاب چند كلمه كليدي را داريد (بسيار مهم و تاثيرگذار)، تفاوت در نسخه رايگان و پولي اين افزونه وجود ابزارهايي هست كه در سئوي سايت به شما خيلي كمك خواهد كرد. به عنوان مثال به راحتي مي توان عنوان ها و توضيحات را براي نمايش در نتايج گوگل سفارشي سازي كرد. SmartCrawl رتبه شما را در PageRank و Domain Authority شما را در گوگل با تنظيمات يك كليك، نقشه هاي اتوماتيك سايت، به اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي بهبود يافته، كلمه كليدي واقعي و تجزيه و تحليل محتوا، اسكن و گزارش را بهبود مي بخشد. اگر در نسخه ي رايگان توجه كرده باشيد در انتهاي افزونه ي يواست سئو عبارت نشانه گذاري به عنوان محتواي مهم وجود داشته كه غير فعال مي باشد اما در صورت خريد افزونه yoast seo premium اين گزينه براي شما فعال خواهد شد كه مي توانيد يك پست را نسبت به بقيه برجسته كنيد.

https://il.ink/yoastseo


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۲۵ مهر ۱۴۰۰ | ۰۶:۱۱:۱۵ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی