روزنامه

ووكامرس (Woocommerce) و ايزي ديجيتال دانلودز (EDD) دو افزونه محبوب وردپرس براي ساخت سايت فروشگاهي هستند. به جز ووكامرس و ايزي ديجيتال دانلودز افزونههاي زيادي براي ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس وجود دارد. همچنين اگر توانايي و يا مهارت ويژه اي مثل آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس طراحي يا آموزش در زمينه خاصي را داريد، ميتوانيد با راه اندازي يك سايت تمام اين توانايي ها را براي اينجا همگان به معرض نمايش بگذاريد. يكي از ديگر از دلايل محبوبيت بسيار بالاي سيستم مديريت محتواي وردپرس همه كاره بودن آن است يعني شما هر سايتي با هر امكاناتي كه بخواهيد را مي توانيد با وردپرس راه اندازي كنيد .

در اين آموزش ها شما طراحي يك سايت شخصي يا فروشگاهي را بدون كدنويسي خواهيد آموخت. به همين دليل بايد تمام موارد امنيتي را در سايتتان رعايت كنيد. به همين دليل خطرات و تهديدهاي امنيتي هميشه در كمين سايتهاي وردپرسي هستند. قبل از اين كه فروشگاه شما به صورت كامل آماده شود بايد به سراغ تنظيمات امنيتي سايت برويد. البته يكسري تنظيمات هم دارد كه با توجه به نوع سايتتان آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس بايد آنها را انجام دهيد و براي همه سايتها يكسان نيست. LearnPress چندين قابليت هم دارد كه براي استفاده از آنها بايد هزينه پرداخت كنيد. مورد اول اين است كه قالب سايت را بايد از جايي دريافت كنيد كه معتبر و شناخته شده باشد. نرم افزار وردپرس را بايد روي هاست نصب كنيد. با وردپرس طراحي سايت ديگر نيازي به كد نويسي ندارد بخصوص اين روز ها كه افزونه هاي پيشرفته صفحه ساز گرافيكي براي وردپرس منتشر شده است و شما با انتخاب يك قالب رايگان از مخزن وردپرس و نصب افزونه صفحه ساز مد نظر خود ميتوانيد بدون حتي يك خط كد نويسي سايت خود را طراحي و پياده سازي كنيد.

پس از خريد دامنه و ميزبان حالا اين سوال براي ما پيش مي آيد كه چگونه وب سايت بسازيم؟ يعني به صورت پيش فرض قابليت ساخت فروشگاه اينترنتي را ندارد. اما قبل از نصب افزونه بايد قالب فروشگاهي را روي وردپرس نصب كرده باشيد. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس كامل آشنا شده باشيد و اين دوره رايگان را سپري كرده باشيد. براي داشتن درگاه پرداخت در سايتتان بايد اول از همه يكي از شركتهاي ارائه دهنده درگاه پرداخت را انتخاب كنيد. حتي اگر در زمينه سئو فعاليت ميكنيد، آموزش هاي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس من كليدي ترين نكات و مهمترين مباحث رو پوشش ميدن كه براي حرفه اي ها هم نكته هايي براي يادگيري دارند. مهمترين كار در تامين امنيت سايت وردپرسي اين است كه هسته وردپرس، افزونهها و قالب سايتتان هميشه به روز باشد. محدوديت خاصي براي عنوان مطلب وجود ندارد ولي پيشنهاد ميشود آن را كوتاه بنويسيد و كلمه كليدي را در آن جاي بدهيد تا نام سايت هم در آن قرار بگيرد.

به همين دليل افزونهها و قالبهاي زيادي براي آن درست شده است. درست است كه وردپرس به راحتي نصب ميشود اما بعضي از مراحل نصب آن ممكن است براي شما كمي پيچيده باشد. معمولا طراحي سايت را همه شامل دانش برنامه نويسي و نوشتن ميليون ها خط كد ميدانند، درست است اما نه با وردپرس ! پس بهتر است كه چگونگي راه اندازي سايت را آموزش ببينيد. در واقع وردپرس و همچنين قالب ها و افزونه هايي در اين سيستم تعبيه شده اند، كه توسط برنامه نويسان حرفه اي كد نويسي شده اند و به يك فرد مبتدي جهت راه اندازي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس يك وبسايت بسيار كمك مي كنند. از اين رو در اين آموزش تصميم گرفته شد تا از صفر تا صد طراحي سايت يعني هم نحوه طراحي شيك و زيبا سايت و هم افزودن انواع امكانات اختصاصي و فوق العاده رو بدون يك خط كد نويسي به شما دوستان عزيز آموزش دهيم. شما با شركت در دوره آموزش مديريت سايت با وردپرس در يك جلسه 4 ساعته، ميتوانيد به صورت حرفه اي و اصولي سايت خود را با اين سيستم مديريت محتوا مشهور مديريت كنيد و كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد. با استفاده از ووكامرس مي توان فروشگاه حرفه اي فروش محصولات مجازي و واقعي تا انواع فروش محصولات مختلف را ايجاد كرد.

منبع: https://www.monsterinsights.com/how-to-create-a-woocommerce-store/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش وردپرس پيشرفته، آموزش وردپرس pdf رايگان، آموزش وردپرس اندرويد، آموزش وردپرس 5، آموزش وردپرس صفر تا صد،


۱۶ تير ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۳:۲۴ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی