روزنامه

متن جايگزين توصيفي از تصوير است كه به گوگل كمك ميكند بفهمد تصوير در مورد چيست! وردپرس به تنهايي از لحاظ سئو بسيار قدرتمند است و با يك مقايسه ساده وردپرس با آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي جومولا مي توان به تفاوت عملكرد وردپرس در موتور جست و جوي گوگل رسيد. دوره مقدماتي آموزش وردپرس فارسي ? دوره آموزش فارسي شامل مباحث زير مي باشد كه به تفصيل در جلساتي جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند. بعد از اينكار به مديريت سايت برگشته و دوباره به سراغ منو نمايش و زير منو پوسته ها برويد .

عنوان نمايش داده شده توسط گوگل به همراه توضيحات درج شده در زير عنوان كه خلاصه اي از مقاله و محتواست به ترتيب meta-title و meta-description ناميده مي شوند. براي مشاهده اين جلسه از آموزش كار با وردپرس با ما در جلسه 28 در لينك زير همراه باشيد. يا بر روي كاور زير كليك كنيد. 3. سپس بر روي پوسته ها (Themes) كليك كنيد. معرفي و آموزش كار با بخش هاي ظاهري مثل قالب سايت، آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي منوها و ابزارك ها ارائه مي شود. با شناخت بخش هاي مختلف مي توانيد از امكانات وردپرس بهتر استفاده كنيد. پس از نصب و راه اندازي وردپرس بايد تنظيمات پايه و اصلي وردپرس را انجام دهيد. وردپرس يك سرويس مديريت محتوا براي سايتها بوده كه بهوسيله آن ميتوانيد در كوتاهترين زمان سايت خود را راهاندازي كنيد. آموزش وردپرس ويادگيري كار با آن بسيار ساده است و افراد بسيار زيادي توانسته اند از طريق آن وب سايت هاي شخصي و يا سايت هاي شركتي و فروشگاهي خود را راه اندازي نمايند. آموزشهاي Udemy رايگان نيستند اما شما ميتوانيد اين دورهها را در مناسبتهاي مختلف با تخفيفهاي ويژه خريداري كنيد.


در اين بخش بيشتر با وردپرس و CMS آشنا مي شويد. مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات هاست و دامنه را داريد طبيعتا بايد از سيستم WHMCS استفاده كنيد چرا كه امكانات بيشتر و تخصصي تري براي اين نوع سيستم ها ارائه خواهد كرد. شايد باور كردنش براي شما سخت باشد كه در حدود 22% از تمامي وبسايت هاي موجود در اينترنت با استفاده از وردپرس طراحي شده اند به اين دليل كه وردپرس به شما انعطاف پذيري آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي و قدرت بالايي در طراحي انواع سايت هاي حرفه اي را ميدهد. همه چيز محياست و شما تنها با داشتن يك كامپيوتر و يك اينترنت مي تونيد به سادگي در اين دوره به صورت كاملا رايگان شركت كنيد و مهارت هاي خودتون رو بالا ببريد و بعد از آن كسب و كار اينترنتي خودتون رو راه اندازي كنيد و به كسب درآمد بپردازيد. از طرف ديگر اگر يكي از اين افزونهها آسيب پذيري امنيتي داشته باشد، ممكن است اطلاعات سايت شما به دست هكرها بيافتد.

اما براي اينكه ما نقشه سايت مان اختصاصي باشد و طوري كه خودمان ميخواهيم در گوگل ثبت شود، بايد دست به كار شويم. اما در روش نصب دستي كار ممكن است كمي فني تر باشد به دليل اينكه بسياري از كارهاي نصب وردپرس بر روي هاست را بايد خودتان انجام دهيد. اين دوره در 3 گام ارائه مي شود و آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي از شروع كار با وردپرس تا مديريت كامل سايت را خيلي سريع ياد مي گيريد. قطعا با پشتكار كافي نتيجه باورنكردني خواهيد گرفت، ضمن اين كه بهترين دانشجوها بورسيه ميشوند و به جمع ivahid ميپيوندند، امكان دوركاري و فري لنسري نيز براي شما فراهم است.


همچين از شما دعوت مي شود آموزش راه اندازي سايت فروشگاهي با ووكامرس را نيز در نير وب ببينيد . و سپس دوره جامع آموزش وردپرس را براي آن دسته از دوستاني كه هيچ آشنايي با وردپرس ندارند و از قبل در سايت انتشار داديم مرور خواهيم كرد. براي آموزش وردپرس نيازي نيست پيش زمينه آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي درباره وردپرس داشته باشيد. اصلا لازم نيست كه تجربه قبلي براي كار با وردپرس داشته باشيد و با صرف فعلا خواستن ميتوانيد همين حالا با دانلود وردپرس آن هم بصورت كاملاً رايگان براي طراحي سايت كسب و كار آنلاين خود اقدام كنيد. اصلا لازم نيست زبان HTML و زبان هاي برنامه نويسي ديگري براي طراحي سايت بلد باشيد.

منبع: اوبرلو


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: راه اندازي فروشگاه اينترنتي، ساخت سايت اينترنتي، ساخت سايت بدون كدنويسي، طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت شركتي،


۱۵ تير ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۱:۵۰ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی