روزنامه

در حالي كه شما مي توانيد با استفاده از نسخه حرفه اي تمام امكانات كامل افزونه وردپرس را دريافت و بر روي وب سايت خود اعمال نماييد و نتايج بهتري را در موتور هاي جستجو دريافت نماييد . هيج نسخه اي از اين افزونه در جهان وجود ندارد كه امكانات و فعال سازي كامل و حرفه اي مشابه نسخه وردپرس باران ❤️ ارائه دهد. به اين صورت: وردپرس سيتي - افزونه وردپرس - افزونه سئو - افزونه سئوي وردپرس Yoast پرميوم فارسي. افزونه yoast seo premium نام افزونه قدرتمند سئو وردپرس است كه نسخه پرميوم افزونه Yoast SEO مي باشد كه توسط آن قادر خواهيد بود تا بدون هيچ تخصوصي محتواي مطالب ، محصولات فروشگاه اينترنتي و.. در ادامه فهرستي از تاريخچه دانلود رايگان افزونه يواست سئو پرميوم كه بعد از خريد براي خريداران اضافه شده است آمده است همچنين همگام با بروزرساني هاي بعدي سايت سازنده نيز آپديت ها ادامه خواهند داشت.

بعد از نصب و فعال سازي افزونه مشابه تصوير زير منويي با نام سئو در پيشخوان سايت وردپرسي شما افزوده خواهد شد، روي اين منو كليك كنيد تا به صفحه پيشخوان افزونه هدايت شويد. هريك از مديران وب سايت هاي وردپرسي مطمئناً در مورد سئو اطلاعاتي دارند. افزونه yoast seo premium در اين بخش بايد اطلاعات شبكه هاي اجتماعي خود را وارد كنيد. در اين بخش بايد عناوين و توضيحات متاي صفحات سايت خود را وارد نماييد. در اين بخش ميتوانيد عنوان سئو و توضيحات متاي صفحه اصلي سايت را مشخص نماييد. با اين كار شما ميتوانيد تصاوير شاخص مورد نظر خود را براي هر يك از صفحات شبكه اجتماعي خود آپلود نماييد تا در شبكه هاي اجتماعي شما تصاوير با سايز درستي نمايش داده شوند.براي بهبود سئو وردپرس خود بخش شبكه هاي اجتماعي را نيز تكميل كرده و فعاليت هاي لازم را براي اشتراك گذاري مطالب خود را حتما انجام دهيد. اين افزونه يكي از افزونه هايي است كه به طور مداوم آپديت هاي خود را در مخزن وردپرس قرار ميدهد، كافيست تا در بخش افزونه هاي سايت خود اين افزونه را بروز رساني نماييد.

سئو وردپرس، گرچه به طور اجتناب ناپذيري، يك موضوع پيچيده مي باشد و براي پرداختن به آن، Yoast SEO ويژگي هاي پيچيده زيادي را در اختيار شما قرار داده تا به شما امكان كنترل دقيق SEO سايت خود را بدهد. در منوي انواع محتوا شما مي توانيد تنظيمات آدرس تكي نوشته ها، برگه ها و محصولات خود را تغيير دهيد. با استفاده افزونه yoast seo premium از اين متغير ميتوانيد نام سايت را نمايش دهيد. امروز ما تصميم گرفتيم تا شما را با يكي از ابزار هاي محبوب براي سئو وردپرس با نام yoast seo آشنا كنيم كه از زماني كه منتشر شد، توجه بسياري را به خود جلب كرده است و بيش از هزاران سايت وردپرسي، از افزونه yoast seo براي سئو مطالبشان استفاده ميكنند.

در ادامه به شما عزيزان پيكربندي و تنظيمات حرفه اي yoast seo و سئو سازي وردپرس با آن را آموزش خواهم داد. استفاده از افزونه wordpress seo by yoast را ميتوانيد در چند بخش خلاصه نماييد: پيكربندي افزونه، انتخاب كلمه هاي كليدي، ايجاد صفحه ها و محتواي بهينه شده با استفاده از چراغ هاي سبز، بخش مهم ديگر استفاده از اين افزونه تشخيص ارور هاي كرال و بهينه سازي وبسايت با استفاده از rich snippet ها و كنسول جستجوي گوگل است. با توجه به موارد گفته شده ي بالا در خصوص خريد افزونه yoast seo premium اطلاعاتي را دريافت نموديم، امروزه كساني كه وب سايتي را راه اندازي مي كنند به دنبال رسيدن به صفحه ي اول گوگل هستند كه خب قاعدتا براي رسيدن به اين هدف بايد فراز و نشيب هاي بسيار زيادي را پشت سر بگذاريد، اما با استفاده از ابزار معرفي شده مي توانيد به اين امر مهم سهولت ببخشيد، با دانش در زمينه ي توليد محتواي استاندارد و ساير موارد ضروري سايت مي توانيد در ميان رقبا خودي نشان دهيد، يعني با خريد افزونه yoast seo premium يك قدم جلوتر از كساني هستيد كه از اين ابزار استفاده نمي كنند.

رفرنس:

https://www.tazetarinha.com/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%86%D8%B3-yoast-seo-premium-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D8%B1/

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: افزونه وردپرس براي ووكامرس، افزونه وردپرس بازي، افزونه بزودي وردپرس، افزونه به وردپرس، افزونه بروزرساني وردپرس،


ادامه مطلب
۲۷ تير ۱۴۰۰ | ۰۴:۴۲:۱۵ | روزنامه نگار | نظرات (0)

پس سرعت سايت زيادتر مي شود. دانلود رايگان افزونه افزايش سرعت سايت وردپرسي افزونه Wp Rocket نسخه ۳.۸.۸ WP Rocket يك افزونه تجاري براي سيستم وردپرس مي باشد كه به كمك آن مي توانيد سرعت بارگذاري وب سايت وردپرسي خود را به طرز باورنكردي افزايش دهيد! زيرا از قابليت بالا بردن سرعت سايت برخوردار است البته در نظر داشته باشيد كه اگر سرعت يك سايت پايين باشد روي سئو و رتبه سايت تاثير منفي خواهد داشت . ما براي اين افزونه بسيار كاربردي يك دوره رايگان رو براي شما آماه كرديم كه مي تونيد با ديدن اين دوره از افزونه هاي وردپرس سرعت سايت خود را چند برابر كنيد. اين افزونه از ديگر افزونه هاي موجود در اينترنت مقام بالاتري دارد كه به دلايل سياري توانسته است به اين مقام و رتبه برسد كه براي مثال چنتا از انها را ميتوان پنل تنظيات اسان به همراه قدرت و افزايش سرعت سايت فقط با زدن يك دكمه و اينكه سرعت سايت هم براي مدير سايت و هم براي كاربران مهم هست و هم در سئو سايت تاثير گذار ميباشد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: كار با افزونه wp rocket، افزونه wp rocket اورجينال، اموزش افزونه wp rocket، آموزش استفاده از افزونه wp-rocket، تنظيمات افزونه wp rocket،


ادامه مطلب
۲۷ تير ۱۴۰۰ | ۰۴:۳۰:۵۳ | روزنامه نگار | نظرات (0)

آموزش وردپرس - ووكامرس WordPress :در كلاس وردپرس دانشجويان با مفاهيم سيستم هاي مديريت محتواي وب، نصب و راه اندازي وردپرس بر روي سرور لوكال و هاست آشنا شده و در نهايت امكان ايجاد يك وبسايت كامل با استفاده از قالب ها و افزونه هاي بسيار مفيد را خواهند آموخت. براي دريافت اين آموزش ها مي توانيد روي هر كدام كليك نماييد و بخش هاي رايگان آن را به صورت كامل مشاهده نماييد. بنابراين در صورت لزوم نصب و راه اندازي فروشگاه اينترنتي با php اين كار را انجام داده و مراحل را پي گيري كنيد. بنابراين همانطور كه ميبينيد به سادگي ميتوان با استفاده از اين امكان وردپرس انواع سيستم هاي وبلاگدهي را راه اندازي كرد و يا به كساني كه با مديريت وردپرس آشنايي كامل ندارند، اين امكان را بدهيد كه با كمترين درگيري در نكات فني، سايت خود را راه اندازي كنند.


بنابراين با ما همراه باشيد. اين پروسه ( يادگيري كار با سيستم وردپرس در قدم اول وردپرس ) فقط يك هفته بايد طول بكشه و بعد ما بايد وارد برنامه نويسي براي وردپرس بشيم تا سيستم رو توسعه بديم و قالب هاي خودمون رو طبق سليقه خودمون بالا بياريم . اين سيستم با زبان برنامه نويسي PHP و به صورت متن باز نصب و راه اندازي فروشگاه اينترنتي با php نوشته شده است. تصاوير جذاب تر از متن هستند اما بارگيري دقت و تجربه بيشتري مي طلبد. ترفند ديگري كه مي توانيد براي بهينه سازي تصاوير سايت وردپرس در موتورهاي جستجو استفاده كنيد ، استفاده از عنوان توصيفي و تگ alt است. همان ابزارك هايي هستند كه مي توانيد در بخش هاي مختلف قالب وردپرسي آن ها را درج كنيد.

حال مي توانيد به فرانت اند سايت خود رفته و ابزارك هاي خود را مشاهده كنيد. پس از نصب وردپرس ، قالب و پوسته هاي فراواني جهت بالابردن امكانات و جذابيت هاي وردپرس وجود دارد و البته بايد در نصب و راه اندازي فروشگاه اينترنتي با php انتخاب قالب حتما دقت داشته باشيد. پس از گذر از اين مرحله، وردپرس دو بلاك كد به شما نمايش خواهد داد و از شما خواهد خواست كه سري اول كد ها را به فايل wp-config.php خود اضافه كرده و سري دوم كد ها را در فايل .


htaccess خود جايگزين همه ي قوانين موجود كنيد. اكنون، به عنوان يك فرد مبتدي كه تازه آموزش خود را شروع كرده ايد، ممكن است اين سوال برايتان پيش بيايد كه كدام افزونه هاي وردپرس براي كار شما مناسب است. افزونه وردپرس RSS Image Feed افزونه مفيد و كارآمدي است اما امكانات زيادي در اختيارتان قرار نخواهد داد. اگر قبلا هاست خود را تهيه كرده ايد، حتما با پشتيباني هاستينگ خود صحبت كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه اجازه نصب و راه اندازي فروشگاه اينترنتي با php داريد بر روي هاستتان يك شبكه وردپرس چند سايته ايجاد كنيد. بعد از نصب و فعال سازي افزونه yoast در قسمت داشبورد وردپرس يك گزينه به نام سئو (seo) ايجاد مي شود با رفتن روي آن گزينه هاي بسياري جهت كار با سئو و تنظيمات نمايش داده مي شود اگر تازه كار هستيد تنظيمات را به صورت پيش فرض رها كنيد و به آموزش هاي كاربردي و آسان زير توجه كنيد.

با استفاده از وردپرس چند سايته شما قادر هستيد در كوتاه ترين زمان و از طريق پنل مديريت خود، يك سايت جديد وردپرسي راه اندازي كنيد و با همان نام كاربري و رمز عبور اصليتان به سايت جديد نيز دسترسي داشته باشيد. يا اگر بخواهيد يك سيستم وبلاگدهي راه اندازي كنيد، بهتر است از شيوه ي دوم آدرس دهي، يعني اختصاص نصب و راه اندازي فروشگاه اينترنتي با php يك سابدامين از دامنه ي اصلي، به هر سايت تحت شبكه، استفاده كنيد. اگر حالت اول آدرس دهي را انتخاب كنيد نياز به تنظيمات خاصي نداريد اما اگر تصميمتان اين است كه از حالت دوم آدرس دهي، يعني سابدامين تحت دامنه ي اصلي استفاده كنيد لازم است كه فضاي هاست خود را براي استفاده از اين روش آماده كنيد.

مقالات بيشتر بخوانيد: 

https://www.sitepoint.com/your-first-ecommerce-store-with-opencart-1/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۰۴:۲۹:۲۴ | روزنامه نگار | نظرات (0)

بيش از 14 دموي هدر آماده در اختيار شما است كه ميتوانيد به سادگي آن ها را سفارشي سازي كنيد. شما به راحتي مي توانيد از تايمر شمارش معكوس براي فروش محصولات تان استفاده كنيد. همچنين اپديت هاي قالب وودمارت رايگان و سريع در اختيار خريدارن قرار مي گيرد و شامل پشتيباني ويژه ايران تمز مي باشد و براي راحتي كاربران 160 فونت معروف فارسي اضافه شده كه به راحتي مي توانيد فونت دلخواه انتخاب كنيد. اين قالب به دليل كد تميز و تعداد زيادي از ويژگي هاي مفيد كه بايد مورد توجه قرار گيرد ، محبوب است.

اگر شما بعد از خريد قالب آن را نصب كرديد و بعد از آن قالب را روي وب سايت تان ايمپورت كرديد و يا پيكربندي قالب ما مواجه نشديد، لطفا كد هاي آن را بررسي كنيد و اگر باز هم چيزي نمايش داد نشود. ما نيز سعي خود را كرديم كه كيفيتي در خور تيم بزرگ راست چين و مشتريان ويژه مان را عرضه كنيم و همواره در كنار آپديت اصلي قالب WoodMart، سعي نموديم، بروزرساني هاي تكميلي را طبق ميل كاربران مان انجام دهيم تا به لطف پروردگار اين محصول را به بالاترين درجه كيفيت برسانيم.

البته اين پايان كار نيست و بايد پشتيباني قوي را نيز به اين موارد اضافه كرد . قالب وودمارت يكي از عالي ترين قالب هاي فروشگاهي در سطح جهان است و به همين علت تصميم گرفتيم تا پكيج آموزشي آن را نيز ارائه دهيم. مطمئنا يكي از راه ها براي داشتن يك كسب و كار خوب و رسيدن به موفقيت ، ايجاد رضايت براي كاربر است ، بررسي هاي دقيق تيم رايان گستر از قالب فروشگاهي WoodMart باعث شد تا اين قالب وردپرس فوق العاده به صورت كاملا اورجينال از تم فارست خريداري شود. قالب WoodMart كه توسط تيم قدرتمند همراه يار كاملا بومي سازي و راستچين شده، يك قالب فروشگاهي بهينه سازي شده براي ايجاد هر نوع فروشگاهي است كه رابطه فوق العاده سريع را براي كاربران به ارمغان مي آورد.

قالب وودمارت يكي از شگفت انگيزترين قالب هاي وردپرس است كه توسط تيم قدرتمند ما كاملا فارسي سازي و راستچين شده يك قالب فروشگاهي بهينه سازي شده براي ايجاد هر نوع فروشگاهي است كه رابطه فوق العاده سريع قالب WoodMart را براي كاربران به ارمغان مي آورد. در صورتي كه به هر دليلي موفق به دانلود فايل مورد نظر نشديد با ما تماس بگيريد. اين روزها داشتن يك وب سايت براي هر كسب و كاري الزامي مي باشد، بخصوص اگر شما كالا يا خدماتي را ارائه مي كنيد كه به سادگي توسط كاربر قابل بررسي و خريد مي باشد ! از صفحه پشتيباني ما بازديد كنيد و سعي كنيد راه حلي براي مشكلتان پيدا كنيد.

رفرنس: https://woodmart.xtemos.com

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: مشكل در قالب وردپرس، پوسته در وردپرس چيست، قالب وردپرس راست چين، قالب وردپرس رستوران، قالب وردپرس رايگان فروشگاهي،


ادامه مطلب
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۰۴:۱۹:۲۸ | روزنامه نگار | نظرات (0)

قالب وودمارت براي راه اندازي انواع سايت هاي چند فروشندگي با افزونه دكان هم مناسب است. همانطور كه پيش تر هم اشاره كرديم، بخش هاي مختلف اين قالب به طور كامل از طرف شما قابل سفارشي سازي هستند. شما با استفاده از افزونه ويژوال كامپپوزر در قالب فروشگاهي وودمارت به هر المان يا بخشي كه نياز داشته باشيد بدون حتي يك خط كدنويسي فقط با كشيدن و رها كردن آن ها مي تونيد بخش هاي مختلف سايت خودتون رو ايجاد كنيد. اما در كنار ارائه افزونه هاي نامبرده، قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس با افزونه هاي مهم و محبوبي كه بسياري از وب سايت هاي وردپرسي براي داشتن عملكرد بهتر به آنها نياز دارند نيز سازگاري كامل دارد. نكته مهم اين است كه موفقيت وودمارت اتفاقي نيست و يكي از دلايل آن راحتي كاربران و طراحان سايت براي پياده سازي آنچه نياز دارند و همچنين امكانات فوق حرفه اي قالب وودمارت براي پياده سازي هر آنچه شما نياز داريد است .

امكاناتي اعم از ،۶۰ دموي فوق العاده و زيبا، پنل تنظيمات بي نهايت قدرتمند، سئو پذير و بهينه سازي شده، كاملا رتينا، ۱۰۰% رسپانسيو، ايجكس بسيار حرفه ايي و اصولي، محصولات متغير حرفه ايي، هدر ساز و فوتر ساز گرافيكي (بدون نياز به كد نويسي)، سازگاري كامل با افزونه ويژوال كامپوزر، بسيار انعطاف پذير، پشتيباني از RTL و ديگر موارد مي باشد. قالب وودمارت واقعا يك قالب حرفه اي و كامل است به شخصه خيلي به اين قالب علاقه دارم و اگر شخصي كمي از قابليت هاي اين قالب آگاه باشد مي تواند جذاب ترين سايت ها را با اين قالب طراحي كند و از طريق سايت خود هزاران كاربر را جذب كند تا منجر به كسب درآمد شود.

با تكرار بعدي WoodMart ، يك سازنده هدر قدرتمند “Drag & Drop” را منتشر مي كنيم كه به شما امكان كنترل كامل در طراحي هدرهاي شما را مي دهد. همانطور كه از دموهاي موجود در صفحه رسمي اين قالب در سايت تم فارست نيز كاملا مشهود است، از اين قالب ميتوانيد در ايجاد هر نوع فروشگاه اينترنتي اعم از قالب وودمارت فشورگاه البسه و پوشاك، فروشگاه لوازم خانگي، فروشگاه موبايل و لوازم جانبي، فروشگاه لوازم الكترونيكي و ديجيتال و خلاصه جهت فروش هر نوع كالاي فيزيكي به كار بگيريد. قالب وردپرس چند منظوره Proto يك قالب محبوب براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي به حساب ميآيد. و شما قادر خواهيد بود براي هر فروشگاه اينترنتي و شغلي كه در ان قرار داريد استفاده كنيد.

از دموهاي آماده مي توانيد در سايت هاي فروشگاهي ، جواهرات و وب سايت هاي خرده فروشي لوازم آرايشي و بهداشتي و غيره استفاده كنيد. اين قالب فروشگاهي وردپرس يكي از پرفروش ترين در طي چندماه گذشته در تم فارست است. همواره در حال بروزرساني و ارائه قالب هاي جديد است. قابل ذكر است كه همه مشترياني كه قالب وودمارت در حال حاضر نسبت به خريد قالب اقدام نمايند، اپليكيشن نيز پس از ارائه بصورت رايگان در اختيارشان قرار خواهد گرفت. اين قالب وردپرس آنقدر توانمند بوده كه به راحتي توانسته خود را در بين پر فروش ترين قالب هاي فروشگاهي تم فارست قرار دهد. اين قالب به دليل تعداد دفعات بالاي دانلود آن، لقب محبوب ترين قالب وردپرسي را از آن خود كرده است و مي تواند نياز طيف وسيعي از كاربران را برآورده كند.

اين آموزش يكي از اختصاصي ترين هاي ابزار وردپرس بوده و بصورت جداگانه از قالب وردپرس آن مي باشد. قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس جزء آن دسته از قالب هايي است كه در زمينه سازگاري با افزونه هاي اصلي وردپرس مثل فروشگاه ساز ووكامرس، صفحه ساز المنتور و… قالب فروشگاهي و چندمنظوره وودمارت Woodmart در يك فايل فشرده (zip) براي شما قرار داده شده تا از آن استفاده نمائيد. در اختيار كاربران قرار گرفته است. اما قالب وودمارت فروشگاهي وردپرس اين قابليت را در خود پوسته در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. در قالب woodmart هر نوع مگا منويي را به صورت عمودي، افقي و هر شكلي كه مد نظرتان است به صورت كاملا گرافيكي و ساده پياده سازي كنيد. چرا بايد از قالب Impreza براي پياده سازي سايت فروشگاهي استفاده كنيم؟ امكان ورود با اكانت هاي شبكه هاي اجتماعي يكي ديگر از امكانات جالب موجود در اين قالب است.

ما در اين آموزش نحوه طراحي فروشگاه را بصورت مناسبي به شما آموزش داده ايم. همانطور كه در دمو مشاهده كرديد در اين دوره سايتي مشابه سايت ديجي كالا طراحي كرده ايم و سايت آماده ديجي كالا قابليتي است كه شما با چند كليك بدون نياز به طراحي و زمان گذاشتن زياد مي توانيد سايت طراحي شده در دوره را روي لوكال هاست يا هاست واقعي خود نصب كنيد و سپس مطابق با سليقه خود فروشگاه طراحي شده را ويرايش سازي كنيد. دمو هاي آماده قالب وودمارت در قالب، مديران سايت را قادر ميسازد تا بتوانند به آساني هر چه بيشتر، پيش نمايش آنلاين را بر روي سايت به نمايش بگذارند. اين قالب توسط يك تيم حرفه اي، براي راه اندازي هر نوع وبسايت فروشگاهي بر پايه ووكامرس طراحي شده است. اين قالب فروشگاهي محبوب از افزونه هاي كاربردي وردپرس مثل صفحه ساز Visual Composer پشتيباني ميكند كه به شما امكان اين را ميدهد كه صفحات خود را با قابليت كشيدن و رها كردن به سادگي هر چه تمامتر ايجاد نماييد.

مطالب بيشتر: http://woocommerce.avablog.ir/post/14/woodmart

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: قالب وودمارت وردپرس، دانلود قالب وودمارت رايگان، دانلود قالب وودمارت فارسي رايگان، آموزش رايگان قالب وودمارت، طريقه نصب قالب وودمارت،


ادامه مطلب
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۰۴:۱۲:۲۷ | روزنامه نگار | نظرات (0)

استفاده از وردپرس، براي راه اندازي كسب و كارهاي كوچك امري بسيار ضروري است و با استفاده از آن افراد مي توانند اولين وبلاگ خود را ايجاد كنند. بنابراين سعي كنيد كه نام ها و رمزهايي كه استفاده ميكنيد قابل حدس زدن نباشه و پيچيده باشه. در اين دوره ما تمام سعي خودمان را به كار بستيم بهترين آموزش هاي وردپرس تا شما در طي جلساتي خيلي كم ، توانايي اين رو كسب كنيد تا سايت هاي شركتي با وردپرس را در تمامي ابعاد و همچنين خيلي راحت طراحي و برنامه نويسي كنيد .

سعي ما بر اين است تا يك آموزش 0 تا 100 را براي شما ارائه دهيم. آموزش كامل وردپرس به شما كمك مي نمايد تا سايت خود را با وردپرس در سريعترين زمان بسازيد. وردپرس به غير از ايجاد اشتغال بهترين آموزش هاي وردپرس زايي، به افراد كمك مي كند تا داستان ها و ايده هاي خود را به اشتراك بگذارند. برخي قالب هاي وردپرس آنها را در صفحه اصلي و در توضيحات سئو نمايش مي دهند و گوگل هنگام نمايش وب سايت شما در نتايج جستجو از آنها استفاده مي كند.

اين واقعاً تمام چيزهايي است كه شما براي اجراي يك وبلاگ موفق در وردپرس نياز داريد. در اينجا نيز همانند درج كد كوتاه در ويرايشگر كلاسيك وردپرس انجام مي شود. مي توانيد به سادگي كد كوتاه خود را به يك پاراگراف يا از بلوك كد كوتاه استفاده نماييد. در اولين مرحله آموزش كار با افزونه هاي وردپرس نصب آنها بهترين آموزش هاي وردپرس را به شما آموزش ميدهيم. و سازگاري خيلي خوبي با تمامي افزونه هاي وردپرس دارد. 3. چطور ميتوان اين ويرايشگر را با المنتور نيز استفاده كرد ؟ در اين مقاله 12 افزونه نمونه كار معرفي خواهيم كرد كه امكانات قدرتمندي رو در اختيار شما قرار مي دهدند. در پيش نمايش قالب تنها دو افزونه المنتور و ووكامرس نصب است اين به معني عدم وابستگي به پلاگين هاي ديگر است.

چرا كه با يادگيري ووكامرس ميتوانيد از طريق ساخت وبسايتهاي فروشگاهي، بهراحتي چندين ميليون تومان درآمد ماهانه داشته باشيد. يادگيري وردپرس به زمان و هزينه زيادي احتياج ندارد. آموزش WordPress در واقع يادگيري بهترين آموزش هاي وردپرس محبوب ترين سيستم مديريت محتواي متن در جهان است. در بين آموزش هاي وردپرسي نيز آموزش هاي پلاگين نويسي وجود دارد كه مي توانيد آن ها را تهيه كنيد.

اگر شما هم دستي در فناوري اطلاعات و تكنولوژي داريد ميتونيد تا مشابه اين وبسايت يك گروه تشكيل داده و سايت وردپرسي خودتون در زمينه فناوري اطلاعات و بخش IT را هرچه زودتر استارت بزنيد. پس از افزودن تصوير، مي توانيد بهترين آموزش هاي وردپرس تنظيمات بلوك را مشاهده كنيد كه براي امكان قرار دادن متن جايگزين در بخش تنظيمات وجود دارد. اما ويرايشگر گوتنبرگ داراي بلوكي است كه به شما امكان مي دهد به سرعت دكمه اي را به هر پست يا صفحه اضافه كنيد.

وردپرس يك سيستم مديريت محتواي رايگان است كه با استفاده از آن مي توانيد خيلي سريع و ساده و بدون يك خط كدنويسي طراحي سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي خيلي حرفه اي را انجام دهيد، امروزه هر كسب و كاري نياز به يك طراح سايت حرفه اي دارد، همچنين طراحان سايت هم اكنون درآمدهاي 50 ميليوني به بالا دارند🤑شما هم بهترين آموزش هاي وردپرس مي توانيد با دوره رايگان آموزش وردپرس آكادمي وبكيما طراحي سايت را فرا بگيريد و به كسب درآمد از اينترنت بپردازيد. بنابراين اساتيد اين دوره گام به گام با شما همراه خواهند بود، اين دوره براي كساني كه علاقمند به طراحي سايت هستند، مي خواهند براي محصولات و خدماتشان وب سايت طراحي كنند و همچنين كساني كه ميخواهند وارد بازار كار طراحي وبسايت شوند ارزنده است.

https://cssauthor.com/the-best-wordpress-tutorials/

 

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: قالب وردپرس حمل و نقل، قالب وردپرس حرفه اي فروشگاهي سيگما پلاس sigma plus، قالب وردپرس حرفه اي فروشگاهي، قالب وردپرس حرفه ايي، قالب وردپرس حرفه اي املاك،


ادامه مطلب
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۸:۳۸ | روزنامه نگار | نظرات (0)

در صورتي كه تعداد زيادي برگه داريد و مي خواهيد كلشون رو در يك صفحه ببينيد ميتوانيد از صفحه بندي استفاده كنيد و بر اساس نياز تعداد آن را مشخص كنيد. در رسانه وردپرس مي باشد كه با خطاي محدوديت حجم آپلود روبه رو مي شويم . بعد از نصب وردپرس، نوبت به آشنايي با سيستم هاي مرتبط با آن مي رسد. بهترين مكان آموزش وردپرس صفر تا صد براي شروع آموزش وردپرس، بررسي مجموعه ويديوهاي رايگان وردپرس براي مبتديان است. يك راهنما وجود دارد كه به شما كمك مي كند تا بهترين نام دامنه را براي وب سايت خود انتخاب كنيد. دامنه شما آدرس وب سايتي است كه كاربران براي بازديد از شما تايپ مي كنند. ويرايشگر جديد وردپرس اين امكان را به شما مي دهد كه به بلوك ها ستون اضافه كنيد.

وردپرس به دليل نصب راحت آن بسيار محبوب شده است، لذا اكثر كاربران به راحتي از آن استفاده مي كنند. لذا يك فرهنگ لغت مفيد وردپرس با ليستي از اصطلاحات معمول وردپرس همراه با توضيحات دقيق هر اصطلاح وجود دارد كه كاربران مي توانند با مراجعه به آن، از آن بهره مند شوند. اكثر كاربران وردپرس مهارت لازم براي آموزش وردپرس صفر تا صد برنامه نويسي ندارند، لذا با كمي حوصله و دقت كافي و برخورداري از آموزش درست در اين زمينه، مي توان به اين مهارت بسيار موثر دست پيدا كرد. پس اگر كمي تحقيق كنيد يا در دوره هاي مربوطه شركت كنيد، اين كدنويسي را ياد مي گيريد.

به هر حال تصوير بد وردپرس رو از دهنتون پاك كنيد و با قدرت دوره قدم اول وردپرس رو شروع كنيد . اين كد به وردپرس ، فرمان مي دهد هر كوئري كه توسط كلاس wpdb اجرا مي شود را در متغير ذخيره كند. بعد از پايان نصبWamp Server را اجرا كنيد. درون ريزي را كليك كنيد. براي ساخت برچسب كافيست از منو نوشته ها، روي برچسب ها آموزش وردپرس صفر تا صد كليك كنيد. اين امكان جزء مزاياي وردپرس محسوب ميشود ولي بايد به اين نكته نيز توجه داشت كه اين موضوع ميتواند تا حدي امنيت سايت و عملكرد آن را به مخاطره انداخته و استفاده از كدهاي معيوب كه توسط ديگران نوشته ميشود ميتواند موجب عدم عملكرد صحيح وب سايت گردد. يادگيري و آموزش اصول وردپرس به چه صورت است؟ محصول خارجي/وابسته چيست؟ در چه مواقعي استفاده مي شود و چگونگي ايجاد آن… موارد مورد نياز براي آموزش وردپرس چيست؟


نكات موثر در رابطه با آموزش وردپرس چيست؟ آيا به دنبال يادگيري و آموزش wordpress و ساخت وب سايت هستيد؟ اين يعني ميتوانيد با استخدام يك نفر، پوستهاي منحصربهفرد را سفارش داده يا در ساختار وبسايت خود و كدنويسي آن، تغييراتي اساسي ايجاد كنيد؛ چنين چيزي به خاطر متن باز بودن يا اوپن سورس بودن وردپرس آموزش وردپرس صفر تا صد امكانپذير است. تعداد بيشماري فرصت شغلي در سراسر جهان به وسيله آن ايجاد مي گردد و ميليون ها وب سايت با استفاده از آن، درآمد بالايي كسب مي كنند. افزونه ها را به عنوان بخشي از موارد اصلي در ايجاد وب سايت وردپرس خود در نظر بگيريد.

اما با اين حال ممكن است با بعضي از افزونه ها به خوبي كار نكند. به علت متن باز بودن وردپرس، كدهاي آن در دسترس همهي افراد قرار دارد و در صورتي كه فردي بتواند رخنهاي در آن پيدا كند، به راحتي آموزش وردپرس صفر تا صد ميتواند ميليونها سايت را هك كند. از جمله اين امكانات مي توان به افزودن عكس به فيد RSS سايت، كنترل كامل بر روي سايز و جايگيري عكس در فيد، ايجاد تأخير در به نمايش درآمدن مطالب در فيد، راستچين سازي فيد وردپرس، افزودن شاخه ها و تگ هاي مطالب به فيد مطالب، درج لينك به آدرس مطلب روي سايت و درج كد HTML در فيد اشاره كرد.

بيشتر


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: قالب وردپرس بدنسازي، قالب وردپرس براي وكالت، قالب وردپرس با المنتور، قالب وردپرس باغباني، قالب وردپرس بيوگرافي،


ادامه مطلب
۲۰ تير ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۳:۱۹ | روزنامه نگار | نظرات (0)

ووكامرس (Woocommerce) و ايزي ديجيتال دانلودز (EDD) دو افزونه محبوب وردپرس براي ساخت سايت فروشگاهي هستند. به جز ووكامرس و ايزي ديجيتال دانلودز افزونههاي زيادي براي ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس وجود دارد. همچنين اگر توانايي و يا مهارت ويژه اي مثل آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس طراحي يا آموزش در زمينه خاصي را داريد، ميتوانيد با راه اندازي يك سايت تمام اين توانايي ها را براي اينجا همگان به معرض نمايش بگذاريد. يكي از ديگر از دلايل محبوبيت بسيار بالاي سيستم مديريت محتواي وردپرس همه كاره بودن آن است يعني شما هر سايتي با هر امكاناتي كه بخواهيد را مي توانيد با وردپرس راه اندازي كنيد .

در اين آموزش ها شما طراحي يك سايت شخصي يا فروشگاهي را بدون كدنويسي خواهيد آموخت. به همين دليل بايد تمام موارد امنيتي را در سايتتان رعايت كنيد. به همين دليل خطرات و تهديدهاي امنيتي هميشه در كمين سايتهاي وردپرسي هستند. قبل از اين كه فروشگاه شما به صورت كامل آماده شود بايد به سراغ تنظيمات امنيتي سايت برويد. البته يكسري تنظيمات هم دارد كه با توجه به نوع سايتتان آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس بايد آنها را انجام دهيد و براي همه سايتها يكسان نيست. LearnPress چندين قابليت هم دارد كه براي استفاده از آنها بايد هزينه پرداخت كنيد. مورد اول اين است كه قالب سايت را بايد از جايي دريافت كنيد كه معتبر و شناخته شده باشد. نرم افزار وردپرس را بايد روي هاست نصب كنيد. با وردپرس طراحي سايت ديگر نيازي به كد نويسي ندارد بخصوص اين روز ها كه افزونه هاي پيشرفته صفحه ساز گرافيكي براي وردپرس منتشر شده است و شما با انتخاب يك قالب رايگان از مخزن وردپرس و نصب افزونه صفحه ساز مد نظر خود ميتوانيد بدون حتي يك خط كد نويسي سايت خود را طراحي و پياده سازي كنيد.

پس از خريد دامنه و ميزبان حالا اين سوال براي ما پيش مي آيد كه چگونه وب سايت بسازيم؟ يعني به صورت پيش فرض قابليت ساخت فروشگاه اينترنتي را ندارد. اما قبل از نصب افزونه بايد قالب فروشگاهي را روي وردپرس نصب كرده باشيد. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس كامل آشنا شده باشيد و اين دوره رايگان را سپري كرده باشيد. براي داشتن درگاه پرداخت در سايتتان بايد اول از همه يكي از شركتهاي ارائه دهنده درگاه پرداخت را انتخاب كنيد. حتي اگر در زمينه سئو فعاليت ميكنيد، آموزش هاي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس من كليدي ترين نكات و مهمترين مباحث رو پوشش ميدن كه براي حرفه اي ها هم نكته هايي براي يادگيري دارند. مهمترين كار در تامين امنيت سايت وردپرسي اين است كه هسته وردپرس، افزونهها و قالب سايتتان هميشه به روز باشد. محدوديت خاصي براي عنوان مطلب وجود ندارد ولي پيشنهاد ميشود آن را كوتاه بنويسيد و كلمه كليدي را در آن جاي بدهيد تا نام سايت هم در آن قرار بگيرد.

به همين دليل افزونهها و قالبهاي زيادي براي آن درست شده است. درست است كه وردپرس به راحتي نصب ميشود اما بعضي از مراحل نصب آن ممكن است براي شما كمي پيچيده باشد. معمولا طراحي سايت را همه شامل دانش برنامه نويسي و نوشتن ميليون ها خط كد ميدانند، درست است اما نه با وردپرس ! پس بهتر است كه چگونگي راه اندازي سايت را آموزش ببينيد. در واقع وردپرس و همچنين قالب ها و افزونه هايي در اين سيستم تعبيه شده اند، كه توسط برنامه نويسان حرفه اي كد نويسي شده اند و به يك فرد مبتدي جهت راه اندازي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس يك وبسايت بسيار كمك مي كنند. از اين رو در اين آموزش تصميم گرفته شد تا از صفر تا صد طراحي سايت يعني هم نحوه طراحي شيك و زيبا سايت و هم افزودن انواع امكانات اختصاصي و فوق العاده رو بدون يك خط كد نويسي به شما دوستان عزيز آموزش دهيم. شما با شركت در دوره آموزش مديريت سايت با وردپرس در يك جلسه 4 ساعته، ميتوانيد به صورت حرفه اي و اصولي سايت خود را با اين سيستم مديريت محتوا مشهور مديريت كنيد و كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد. با استفاده از ووكامرس مي توان فروشگاه حرفه اي فروش محصولات مجازي و واقعي تا انواع فروش محصولات مختلف را ايجاد كرد.

منبع: https://www.monsterinsights.com/how-to-create-a-woocommerce-store/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش وردپرس پيشرفته، آموزش وردپرس pdf رايگان، آموزش وردپرس اندرويد، آموزش وردپرس 5، آموزش وردپرس صفر تا صد،


ادامه مطلب
۱۶ تير ۱۴۰۰ | ۰۷:۳۳:۲۴ | روزنامه نگار | نظرات (0)

هزينه اين كار بستگي به قالب داره ساده , حرفه اي و … آموزش وردپرس wordpress - يادگيري وردپرس - آموزش وردپرس رايگان ، ارائه مطالب و مقالات آموزشي به صورت ويدئو رسانه و محتواي غني براي كسب مهارت در زمينه مديريت و طراحي وب سايت هاي وردپرسي و استفاده از تجربه وردپرس كاران طراحي سايت رايگان با وردپرس حرفه اي . همچنين بهترين موارد را براي بهره برداري در سايت شما پيشنهاد خواهيم كرد. قالب سايت را بهينه كنيد تاكه به ديتابيس كمتري نياز داشته باشيد. به سايت خود بازگرديد و سعي كنيد يك خبرنامه ايميلي راه اندازي كنيد تا بعدها در بازاريابي ايميلي هم از آن استفاده كنيد.

در اين آموزش راه اندازي سايت با وردپرس علاوه بر يادگيري كار با محيط وردپرس و پنل مديريتي، با نصب قالب و چند افزونه كاربردي و همچنين نحوه راه اندازي سايت آشنا خواهيد شد. در اين دوره شما از صفر تا صد طراحي سايت با وردپرس را ياد خواهيد گرفت. بعد هم اين فايل را داخل هاست آپلود طراحي سايت رايگان با وردپرس كرده و آن را از حالت فشرده خارج كنيد. توجه داشته باشيد بعد از آپلود حتما فايل را از حالت فشرده خارج كنيد . در وردپرس شما نياز به هيچ دانش برنامه نويسي نداريد و ميتوانيد به سادگي سايت خود را با نصب وردپرس، قالب و افزونه هاي مورد نيازي طراحي و پياده سازي كنيد.

البته شما براي انتخاب نام مورد نظر خود فرصت هاي ديگري هم خواهيد داشت. البته باز هم در اين بخش ميتوانيد براي اينكه مبلغي را براي دامنه هزينه نكنيد, دامنه را به صورت رايگان ثبت كنيد ولي ما توصيه نميكنيم. مثلا يك بار از شركتي كمتر شناخته شده هاست خريدم و سايتم را روي آن راهاندازي طراحي سايت رايگان با وردپرس كردم. مرحله بعدي انتخاب هاست مناسب ميباشد. در حقيت هاست يا سرور مانند كامپوتر من و شما ميباشد يا اين تفاوت كه قدرتمندتر است و اينكه از تمامي جاهاي دنيا ميتوان به آن دسترسي داشته باشيد.

هر صفحه بايد فقط يك تگ H1 داشته باشد، شما بايد اين تگ را به گونه اي بنويسين تا كلمه كليدي در آن قرار گرفته باشد و هم عنواني باشد كه در نگاه اول جداب باشد و باعث افزايش نرخ كليك (CTR) شود، چون نرخ كليك يكي از فاكتور هاي گوگل ميباشد. پلاگين هاي متعددي براي كارهاي سئو سايت هاي وردپرسي وجود دارد كه مهمترين آنها Yoast SEO ميباشد كه اتفاقا در اين ويدئوي آموزشي كاملا در مورد اين پلاگين طراحي سايت رايگان با وردپرس با شما صحبت نموده ايم. اولين قدم براي افزايش امنيت وردپرس، تغيير آدرس ورود به پنل مديريت آن ميباشد. بعد از گرفتن درگاه پرداخت، يك پنل كاربري براي نمايش تراكنشها و اطلاعات لازم براي اتصال سايت به درگاه پرداخت را دريافت ميكنيد. در صورتي كه ميخواهيد سيستم همكاري فروش را روي سايتتان داشته باشيد بايد از افزونه AffiliateWP استفاده كنيد.

https://nicepage.com/wordpress-themes


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: آموزش وردپرس، آموزش وردپرس فرادرس، آموزش وردپرس فارسي pdf، آموزش وردپرس تصويري، آموزش وردپرس فارسي،


ادامه مطلب
۱۶ تير ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۳:۲۲ | روزنامه نگار | نظرات (0)

متن جايگزين توصيفي از تصوير است كه به گوگل كمك ميكند بفهمد تصوير در مورد چيست! وردپرس به تنهايي از لحاظ سئو بسيار قدرتمند است و با يك مقايسه ساده وردپرس با آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي جومولا مي توان به تفاوت عملكرد وردپرس در موتور جست و جوي گوگل رسيد. دوره مقدماتي آموزش وردپرس فارسي ? دوره آموزش فارسي شامل مباحث زير مي باشد كه به تفصيل در جلساتي جداگانه مورد بررسي قرار مي گيرند. بعد از اينكار به مديريت سايت برگشته و دوباره به سراغ منو نمايش و زير منو پوسته ها برويد .

عنوان نمايش داده شده توسط گوگل به همراه توضيحات درج شده در زير عنوان كه خلاصه اي از مقاله و محتواست به ترتيب meta-title و meta-description ناميده مي شوند. براي مشاهده اين جلسه از آموزش كار با وردپرس با ما در جلسه 28 در لينك زير همراه باشيد. يا بر روي كاور زير كليك كنيد. 3. سپس بر روي پوسته ها (Themes) كليك كنيد. معرفي و آموزش كار با بخش هاي ظاهري مثل قالب سايت، آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي منوها و ابزارك ها ارائه مي شود. با شناخت بخش هاي مختلف مي توانيد از امكانات وردپرس بهتر استفاده كنيد. پس از نصب و راه اندازي وردپرس بايد تنظيمات پايه و اصلي وردپرس را انجام دهيد. وردپرس يك سرويس مديريت محتوا براي سايتها بوده كه بهوسيله آن ميتوانيد در كوتاهترين زمان سايت خود را راهاندازي كنيد. آموزش وردپرس ويادگيري كار با آن بسيار ساده است و افراد بسيار زيادي توانسته اند از طريق آن وب سايت هاي شخصي و يا سايت هاي شركتي و فروشگاهي خود را راه اندازي نمايند. آموزشهاي Udemy رايگان نيستند اما شما ميتوانيد اين دورهها را در مناسبتهاي مختلف با تخفيفهاي ويژه خريداري كنيد.


در اين بخش بيشتر با وردپرس و CMS آشنا مي شويد. مثلا اگر شما قصد ارائه خدمات هاست و دامنه را داريد طبيعتا بايد از سيستم WHMCS استفاده كنيد چرا كه امكانات بيشتر و تخصصي تري براي اين نوع سيستم ها ارائه خواهد كرد. شايد باور كردنش براي شما سخت باشد كه در حدود 22% از تمامي وبسايت هاي موجود در اينترنت با استفاده از وردپرس طراحي شده اند به اين دليل كه وردپرس به شما انعطاف پذيري آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي و قدرت بالايي در طراحي انواع سايت هاي حرفه اي را ميدهد. همه چيز محياست و شما تنها با داشتن يك كامپيوتر و يك اينترنت مي تونيد به سادگي در اين دوره به صورت كاملا رايگان شركت كنيد و مهارت هاي خودتون رو بالا ببريد و بعد از آن كسب و كار اينترنتي خودتون رو راه اندازي كنيد و به كسب درآمد بپردازيد. از طرف ديگر اگر يكي از اين افزونهها آسيب پذيري امنيتي داشته باشد، ممكن است اطلاعات سايت شما به دست هكرها بيافتد.

اما براي اينكه ما نقشه سايت مان اختصاصي باشد و طوري كه خودمان ميخواهيم در گوگل ثبت شود، بايد دست به كار شويم. اما در روش نصب دستي كار ممكن است كمي فني تر باشد به دليل اينكه بسياري از كارهاي نصب وردپرس بر روي هاست را بايد خودتان انجام دهيد. اين دوره در 3 گام ارائه مي شود و آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي از شروع كار با وردپرس تا مديريت كامل سايت را خيلي سريع ياد مي گيريد. قطعا با پشتكار كافي نتيجه باورنكردني خواهيد گرفت، ضمن اين كه بهترين دانشجوها بورسيه ميشوند و به جمع ivahid ميپيوندند، امكان دوركاري و فري لنسري نيز براي شما فراهم است.


همچين از شما دعوت مي شود آموزش راه اندازي سايت فروشگاهي با ووكامرس را نيز در نير وب ببينيد . و سپس دوره جامع آموزش وردپرس را براي آن دسته از دوستاني كه هيچ آشنايي با وردپرس ندارند و از قبل در سايت انتشار داديم مرور خواهيم كرد. براي آموزش وردپرس نيازي نيست پيش زمينه آموزش راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي درباره وردپرس داشته باشيد. اصلا لازم نيست كه تجربه قبلي براي كار با وردپرس داشته باشيد و با صرف فعلا خواستن ميتوانيد همين حالا با دانلود وردپرس آن هم بصورت كاملاً رايگان براي طراحي سايت كسب و كار آنلاين خود اقدام كنيد. اصلا لازم نيست زبان HTML و زبان هاي برنامه نويسي ديگري براي طراحي سايت بلد باشيد.

منبع: اوبرلو


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: راه اندازي فروشگاه اينترنتي، ساخت سايت اينترنتي، ساخت سايت بدون كدنويسي، طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت شركتي،


ادامه مطلب
۱۵ تير ۱۴۰۰ | ۰۳:۴۱:۵۰ | روزنامه نگار | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر















سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی